Publicaciones (94) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2010

  1. (Spanish) Language Arts: Participating in the Narrative

    LANGUAGE USE IN THE TWO-WAY CLASSROOM: LESSONS FROM A SPANISH-ENGLISH BILINGUAL KINDERGARTEN (MULTILINGUAL MATTERS LTD), pp. 103-127

  2. A educación das mulleres no pensamento feminista galego de finais do XIX e comezos do XX: a perspectiva de Emilia Pardo Bazán

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 14, pp. 109-123

  3. A formación profesional inicial como contexto de aprendizaxe e fomento do emprendemento entre xente nova: situación no mercado laboral galego e iniciativas

    Aprender a emprender a través da educación e a formación: actas XI Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo

  4. A lexislación que regula a formación profesional inicial en Galicia: cambios e novas propostas a partir da LOE (2006)

    Innovación educativa, Núm. 20, pp. 273-285

  5. A lingua galega: un saber ausente e unha voz silenciada (1900-1936)

    Lingua e futuro (Laiovento), pp. 207-215

  6. A predisposición dos nenos á sabedoría

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 58

  7. Análisis del grado de formación del profesorado de la Universidad de A Coruña en el área de programación y bases de datos bajo sistemas de e-learning

    Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 36, pp. 101-114

  8. Análisis del nivel de aplicación y uso docente de herramientas teleformativas en el área de programación y bases de datos

    RED: revista de educación a distancia, Núm. 23

  9. Aplicación y uso de herramientas teleformativas por parte del profesorado de la Universidad de A Coruña

    RUSC. Universities and Knowledge Society Journal, Vol. 7, Núm. 1

  10. Aprendiendo a ser con (in)dependecia de género

    La educación inclusiva hoy, escenarios y protagonistas: actas del Congreso Internacional y XXVII Jornadas Nacionales de Universidades y Educación Especial, Universidad de Cantabria, Santander, marzo de 2010

  11. Castelao, educador da nación

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 14, pp. 13-25

  12. Centro de visitantes do xacemento romano de Cambre; Centro de Interpretación da muralla de Lugo

    Revista galega de educación, Núm. 47, pp. 119-121

  13. Contextos formales y no formales de aprendizaje científico, una relación imprescindible

    XXIV Encuentro de Didáctica de las Ciencias Experimentales: 24 EDCCEE : 21 al 23 de julio de 2010, Baeza (Jaén)

  14. Conversas coas responsables da Unidade de Apoio á Xestión de Centros e Departamentos (RUAXCD). Unha figura clave no programa Erasmus

    O programa Erasmus na construción da cidadanía europea: unha mirada dende Compostela (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 159-172

  15. Cooperar en femenino: políticas y prácticas de cooperación con perspectiva de género

    Tirant lo Blanch

  16. Daily Rituals and Routines: Safety in the Familiar

    LANGUAGE USE IN THE TWO-WAY CLASSROOM: LESSONS FROM A SPANISH-ENGLISH BILINGUAL KINDERGARTEN (MULTILINGUAL MATTERS LTD), pp. 80-102

  17. Developing sustainable environmental behavior in secondary education students (12-16): Analysis of a didactic strategy

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  18. Diseño de un instrumento para la evaluación de las competencias relativas al saber ser de los estudiantes en el marco del Plan Docentia

    La docencia en el nuevo Escenario del Espacio Europeo de Educación Superior: A docencia no novo Escenario do Espazo Europeo de Educación Superior (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 609-613

  19. Educación ambiental e novos movementos sociais: aportacións para o cambio educativo

    AmbientalMente sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental, Núm. 9, pp. 53-79

  20. Educación de adultos y ocio en los procesos de desarrollo comunitario rural: Un estudio de caso en la provincia de La Coruña

    Transforming-researching communities (El Masnou [Barcelona] : Diálogos.red, imp. 2010), pp. 387-400