Mercedes
González Sanmamed
Catedrática de Universidad
Albert
Sangrá Morer
Publicaciones en las que colabora con Albert Sangrá Morer (18)
2022
-
Combining education scenarios and modalities: the contextual dimension of health sciences professors’ learning ecologies
Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 34, Núm. 4, pp. 767-799
-
Extended learning in the digital society: combining formal and informal settings
Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 34, Núm. 4, pp. 755-766
2021
-
Desarrollo profesional de maestros de primaria desde la óptica de las ecologías de aprendizaje: Nuevas formas de actualizarse en tiempos inciertos
Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 51, Núm. 3, pp. 21-70
2020
-
Learning ecologies in the digital era: challenges for higher education
Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 50, Núm. 1, pp. 83-102
2018
-
Ecologías de aprendizaje en la Era Digital: desafíos para la Educación Superior
Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 48, Núm. 1, pp. 11-38
2017
-
We can, we know how. But do we want to? Teaching attitudes towards ICT based on the level of technology integration in schools
Technology, Pedagogy and Education, Vol. 26, Núm. 5, pp. 633-647
2015
-
CONNECTING INQUIRY-BASED LEARNING WITH COLLABORATIVE WORK IN ONLINE EDUCATION
INQUIRY-BASED LEARNING FOR MULTIDISCIPLINARY PROGRAMS: A CONCEPTUAL AND PRACTICAL RESOURCE FOR EDUCATORS (EMERALD GROUP PUBLISHING LTD), pp. 211-232
2014
-
Level of proficiency and professional development needs in peripheral online teaching roles
International Review of Research in Open and Distance Learning, Vol. 15, Núm. 6, pp. 162-187
-
SUPPORTING ACTIVITIES FOR ONLINE TEACHING PROFESSIONAL DEVELOPMENT: FINDINGS FROM A RESEARCH
LET'S BUILD THE FUTURE THROUGH LEARNING INNOVATION!, VOL III
2013
-
Ecologías de aprendizaje a lo largo de la vida: contribuciones de las TIC al desarrollo profesional del profesorado
Creando redes, estableciendo sinergias: la contribución de la investigación a la educación : I Simposio internacional REUNI+D
2011
-
The role of information and communication technologies in improving teaching and learning processes in primary and secondary schools
Journal of Asynchronous Learning Network, Vol. 15, Núm. 4, pp. 47-59
2010
-
The role of information and communication technologies in improving teaching and learning processes in primary and secondary schools
Australasian Journal of Educational Technology, Vol. 26, Núm. 8, pp. 207-220
-
The role of information and communication technologies in improving teaching and learning processes in primary and secondary schools
ALT-J: Research in Learning Technology, Vol. 18, Núm. 3, pp. 207-220
2006
-
Educational design as a key issue in planning for quality improvement
Making the Transition to E-Learning: Strategies and Issues (IGI Global), pp. 284-299
2005
-
NETLAB: teleobservatorio universitario de docencia virtual
Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 25, pp. 71-74
2004
-
El profesorado universitario y las TIC: redefinir roles y competencias
La transformación de las universidades a través de las TIC : discursos y prácticas (UOC), pp. 73-97
-
La transformación de las universidades a través de las TIC : discursos y prácticas
UOC
-
La transformación de las universidades a través de las TIC: discursos y prácticas
UOC