Publicacións nas que colabora con Albert Sangrá Morer (18)

2022

  1. Combining education scenarios and modalities: the contextual dimension of health sciences professors’ learning ecologies

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 34, Núm. 4, pp. 767-799

  2. Extended learning in the digital society: combining formal and informal settings

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 34, Núm. 4, pp. 755-766

2021

  1. Desarrollo profesional de maestros de primaria desde la óptica de las ecologías de aprendizaje: Nuevas formas de actualizarse en tiempos inciertos

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 51, Núm. 3, pp. 21-70

2020

  1. Learning ecologies in the digital era: challenges for higher education

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 50, Núm. 1, pp. 83-102

2018

  1. Ecologías de aprendizaje en la Era Digital: desafíos para la Educación Superior

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 48, Núm. 1, pp. 11-38

2015

  1. CONNECTING INQUIRY-BASED LEARNING WITH COLLABORATIVE WORK IN ONLINE EDUCATION

    INQUIRY-BASED LEARNING FOR MULTIDISCIPLINARY PROGRAMS: A CONCEPTUAL AND PRACTICAL RESOURCE FOR EDUCATORS (EMERALD GROUP PUBLISHING LTD), pp. 211-232

2014

  1. Level of proficiency and professional development needs in peripheral online teaching roles

    International Review of Research in Open and Distance Learning, Vol. 15, Núm. 6, pp. 162-187

  2. SUPPORTING ACTIVITIES FOR ONLINE TEACHING PROFESSIONAL DEVELOPMENT: FINDINGS FROM A RESEARCH

    LET'S BUILD THE FUTURE THROUGH LEARNING INNOVATION!, VOL III

2013

  1. Ecologías de aprendizaje a lo largo de la vida: contribuciones de las TIC al desarrollo profesional del profesorado

    Creando redes, estableciendo sinergias: la contribución de la investigación a la educación : I Simposio internacional REUNI+D

2006

  1. Educational design as a key issue in planning for quality improvement

    Making the Transition to E-Learning: Strategies and Issues (IGI Global), pp. 284-299

2005

  1. NETLAB: teleobservatorio universitario de docencia virtual

    Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 25, pp. 71-74