Publicaciones (68) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2011

  1. A astronomía na ESO: que habilidades de comunicación estamos promovendo?

    Boletín das ciencias, Año 24, Núm. 73, pp. 37-38

  2. A educación (in)xustiza de menores. Novas preguntas a vellos problemas

    Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación: revista de estudios e investigación en psicología y educación, Vol. 19, pp. 235-250

  3. A emigración como factor dinamizador da alfabetización

    Emigración e educación: 1º centenario das Escolas da Unión Hispano-Americana Valle Miñor (1909-2009) (Instituto de Estudios Miñoranos), pp. 205-227

  4. A fenda dixital: as TIC, entre a escola e a comunidade

    Nova Escola Galega

  5. A influencia do contexto educativo arxentino na Unión Hispano-Americana pro Valle Miñor a través do pedagogo Ignacio Ares de Parga

    Emigración e educación: 1º centenario das Escolas da Unión Hispano-Americana Valle Miñor (1909-2009) (Instituto de Estudios Miñoranos), pp. 297-319

  6. A percepción dos/das orientadores/as escolares da Coruña sobre a utilización e formación nas TIC no seu desempeño profesional

    Revista galega de educación, Núm. 51, pp. 92-97

  7. A sense of place in the science classroom

    Educational Studies, Vol. 37, Núm. 3, pp. 361-364

  8. Arte de enseñar como cultura empírica de la escuela: (texto introductorio a la Sección I)

    Arte y oficio de enseñar. Dos siglos de perspectiva histórica: XVI Coloquio Nacional de Historia de la Educación. El Burgo de Osma (Soria), 11-13 de julio de 2011

  9. As cen linguaxes da infancia: desenvolvemento dun Proxecto Comenius ao redor da experiencia educativa de Reggio Emilia

    Revista galega de educación, Núm. 49, pp. 78-80

  10. As habilidades cognitivo lingüísticas na xeometría da educación secundaria: importancia e dificultade dende o punto de vista do profesorado

    Boletín das ciencias, Año 24, Núm. 73, pp. 101

  11. Aula da Naturaleza e Museo etnográfico de Brañas de Valga

    Revista galega de educación, Núm. 51, pp. 88-91

  12. Competencias tecnológicas del profesorado universitario. Análisis de su formación en ofimática

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 14, Núm. 2, pp. 157-188

  13. Conciliación y actividad física de ocio en familias con hijos en Educación Primaria. Implicaciones para la infancia

    Revista de investigación en educación, Vol. 9, Núm. 2, pp. 162-173

  14. Conocimientos del profesorado universitario en herramientas telemáticas.

    Revista CPU-e, Núm. 13, pp. 4

  15. E-learning y software libre: potencialidades en la educación superior

    Bubok Publishing

  16. El Practicum en el aprendizaje de la profesión de docente

    Revista de educación, Núm. 354, pp. 47-70

  17. El prácticum en la formación docente: mitos, discursos y realidades

    El Prácticum en Educación Infantil, Primaria y Máster de Secundaria: tendencias y buenas prácticas (EOS), pp. 15-29

  18. Emigración e educación: 1º centenario das Escolas da Unión Hispano-Americana Valle Miñor (1909-2009)

    Instituto de Estudios Miñoranos

  19. Escuela, familias y ocio en la conciliación de los tiempos cotidianos de la infancia

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 29, Núm. 2, pp. 429-446

  20. Estratexias para o desenvolvemento rural: a xestión dos recursos comunitarios

    II congreso galego de investigación en ciencias da educación: etapa de posgrao