Centre
Faculty of Communication Studies
Articles (34) Publications in which a researcher has participated
2020
-
A genetic programming-based low-level instructions robot for realtimebattle
Entropy, Vol. 22, Núm. 12, pp. 1-21
-
A point-based redesign algorithm for designing geometrically complex surfaces. A case study: Miralles's croissant paradox
IET Image Processing, Vol. 14, Núm. 12, pp. 2948-2956
-
An application of fish detection based on eye search with artificial vision and artificial neural networks
Water (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11, pp. 1-20
-
An augmented reality facility to run hybrid physical-numerical flood models
Water (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11
-
Análisis histórico del cartel en las campañas generales españolas (1977-2015): de la propaganda al marketing electoral
Aportes: Revista de historia contemporánea, Año 35, Núm. 103, pp. 143-179
-
Audiencia en redes sociales de los debates televisados en las elecciones generales de abril de 2019
Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 76, pp. 1-16
-
Comparative analysis of corporate communication management between companies and institutions: the Galician case
Comunicacao e Sociedade, Vol. 2020, Núm. Special Issue, pp. 37-51
-
Comparison of outlier-tolerant models for measuring visual complexity
Entropy, Vol. 22, Núm. 4
-
Comunicación y crisis del coronavirus en España. Primeras lecciones
El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 3
-
Debates electorales en los VOD de las RTV Públicas de Europa
Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 76, pp. 81-96
-
El Defensor de l’audiència de RTVE com a mediador en la resolució de reclamacions sobre el canal infantil Clan(2010-2015)
Quaderns del CAC, Núm. 46, pp. 25-34
-
Fake news and fact-checking in media coverage during the covid-19 crisis in Spain: The case of newtral and maldito bulo
RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2020, Núm. E35, pp. 559-571
-
Flash Gordon. La expansión del héroe intergaláctico como ejemplo de arqueología transmedia
Historia y comunicación social, Vol. 25, Núm. 1, pp. 45-56
-
Fórmulas de emisión y consumo de los debates televisivos en España en las elecciones legislativas de 2019
El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 2
-
Gamification in education: State of the art
H2D - Revista de Humanidades Digitais, Vol. 2, Núm. 1
-
Gestión de la comunicación en la Pequeña y Mediana Empresa. Potencial estratégico, filosofía y tendencias
Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 26, pp. 927-938
-
Income inequality treatment in international cyber-media: content analysis from media hybrid system perspective
Hipertext.net: Revista Académica sobre Documentación Digital y Comunicación Interactiva, Núm. 20
-
Inequality in times of pandemics: How online media are starting to treat the economic consequences of the coronavirus crisis
El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 4
-
Información sobre coronavirus y Covid-19 en las principales cadenas españolas de TV en el período previo al confinamiento.
El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 6
-
La medición de la audiencia televisiva: desafíos ante las nuevas plataformas de video
Comunicación y sociedad, Núm. 17