Publications (59) Domingo Calvo Dopico publications

2021

  1. Estratexias de mercadotecnia de marcas globais e locais en economías en desenvolvemento: un estudo comparativo no mercado de chocolate de Ecuador

    Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 30, Núm. 4, pp. 81-100

  2. Impact of stock health on fish prices: Evaluation and implications for food accessibility

    PLoS ONE, Vol. 16, Núm. 12 December

  3. Integration of food waste composting and vegetable gardens in a university campus

    Journal of Cleaner Production, Vol. 315

  4. Neophobia and seaweed consumption: Effects on consumer attitude and willingness to consume seaweed

    International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 24

2020

  1. Análise do valor engadido dun novo envase no mercado de azucre e a súa influencia na disposición a pagar

    Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 29, Núm. 3, pp. 1-17

  2. Mapeando a eficiencia no consumo da auga

    Contextos universitarios tranformadores: boas prácticas no marco dos GID

  3. SOSTAUGA project: reduction of water consumption and evaluation of potential uses for endogenous resources

    International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 21, Núm. 7, pp. 1391-1411

  4. Understanding the value of traceability of fishery products from a consumer perspective

    Food Control, Vol. 112

  5. “Campus, casa, cidade: Laboratorios do cambio”, un proxecto multidisciplinar para promover a sustentabilidade ambiental e social

    Contextos universitarios tranformadores: boas prácticas no marco dos GID

2018

  1. Auditoría e mapeo do consumo de auga: do fogar aos centros de estudo e o ámbito urbano

    X Congresso Ibérico de Gestão e Planeamento da Água: 20 Anos de continuidade de uma nova cultura da água. Fluxos de água, fluxos de vida

  2. Export performance in Spanish wineries: The role of human capital and quality management system

    European Journal of International Management, Vol. 12, Núm. 3, pp. 311-333

2016

  1. Evaluation, signalling and willingness to pay for traceability. A cross-national comparison

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 20, Núm. 2, pp. 93-103

  2. Liberalization and tariff dismantling: Effects on the competitiveness of mussel cultivation industry in Spain

    British Food Journal, Vol. 118, Núm. 2, pp. 250-271

  3. Retos en la comercialización de productos pesqueros: aplicación empírica para el caso del atún

    Claves de márketing en el nuevo escenario de la distribución comercial (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 353-374

  4. Señalización de la calidad y análisis de los beneficios asociados a la trazabilidad. Análisis del mercado del atún en España

    ITEA, información técnica económica agraria: revista de la Asociación Interprofesional para el Desarrollo Agrario ( AIDA ), Vol. 112, Núm. 4, pp. 421-437