Grupo de investigación en psicoloxía do desenvolvemento e da aprendizaxe escolar
GIPDAE
Universidade de Santiago de Compostela
Santiago de Compostela, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidade de Santiago de Compostela (11)
2021
-
Capacity of the CCC-2 to discriminate ASD from other neurodevelopmental disorders
Children, Vol. 8, Núm. 8
-
Ciencias cognitivas y educación: Una propuesta de diálogo
Sophia: Colección de Filosofía de la Educación, Núm. 30, pp. 43-70
2020
2018
-
Improving the Working Memory during Early Childhood Education Through the Use of an Interactive Gesture Game-Based Learning Approach
IEEE Access, Vol. 6, pp. 53998-54009
-
Increasing executive capacities through the use of interactive tools based on gestures. Case study
ACM International Conference Proceeding Series
2017
-
Executive Functions and Language Development in Pre-Term and Full-Term Children
Literacy Studies, pp. 91-112
2012
-
Academic effects of the Prestige oil spill disaster
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 15, Núm. 3, pp. 1055-1068
2002
-
An evaluation of pharmacological treatment combined with stress inoculation training in the management of oral lichen planus
Psychology and Health, Vol. 17, Núm. 6, pp. 793-799
1986
-
El metaconocimiento evaluativo en las terapias de biofeedback
Revista española de terapia del comportamiento, Vol. 4, Núm. 1, pp. 89-97
1985
-
Biofeedback-EMG en hemiplégicos: Un análisis cognitivo desde la teoría de la autoeficacia
Revista española de terapia del comportamiento, Vol. 3, Núm. 3, pp. 311-334
-
Efectos del modelamiento sobre la participación escolar en marcos naturales de investigación
Análisis y modificación de conducta, Vol. 11, Núm. 30, pp. 585-601