Publicaciones en las que colabora con Óscar Juanatey Boga (79)

2022

  1. Distribution as a strategic key in the publishing sector Evolution of the network of points of sale

    Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI

  2. Distribution as a strategic key in the publishing sector Evolution of the network of points of sale

    2022 17TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI)

2021

  1. Market Analysis of the Paper Edited Spanish Sports Press: Key features of a structural crisis

    Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI

2020

  1. Credibilidad en la prensa online: estrategia para la diferenciación y generación de audiencias

    El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 6

  2. Key actions for developing rural community tourism : The case of the parishes of Mangahurco, Cazaderos and Bolaspamba in the Zapotillo Canton (Loja-Ecuador)

    Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI

  3. La extinción de la prensa española de referencia: quiebra de un modelo estratégico en los diarios impresos

    Comunicación y Diversidad. Libro de comunicaciones del VII Congreso Internacional de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación

  4. Neuromarketing: Theoretical considerations and measurement tools

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 25, Núm. 90, pp. 613-631

  5. Resiliencia de la prensa local impresa frente a la sociedad digital

    Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 25, Núm. 49, pp. 205-230

  6. The twilight of advertising investment in Spanish regional televisions: Bankruptcy of a financing model

    Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI

  7. Vertical Financial Analysis of the Corporation of Radio y Televisión Española S.A. (RTVE) period 2018

    Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI

2019

  1. Conceptual and exploratory approach to the role of trust for an efficient publicity: A neuromarketing perspective

    Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI

  2. Generación de emociones en la intención de compra

    Revista de ciencias sociales, Vol. 25, Núm. 3, pp. 218-229

  3. La Innovación de la Innovación, Del Medio al Contenido Predictivo.: Actas del III Simposio Internacional sobre Gestión de la Comunicación (XESCOM, 2018)

    XESCOM. Red Internacional de Investigación de Gestión de la Comunicación

  4. Redes sociales y promoción de destinos turísticos termales de la Eurorregión Galicia-Norte de Portugal

    Observatorio (OBS*), Vol. 13, Núm. 1, pp. 137-152

  5. The communication of tourist destinations in social media: The case of España Verde

    Espacios, Vol. 40, Núm. 11

  6. Virtual Tourist Communities and Online Travel Communities

    Communication: Innovation & Quality (Springer Suiza), pp. 435-446

  7. Virtual tourist communities and online travel communities

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer International Publishing), pp. 435-446

2018

  1. Acciones de innovación de las radiotelevisiones públicas europeas

    Debates sobre valores e indicadores del servicio audiovisual público en Europa (Sociedad Latina de Comunicación Social), pp. 17-31

  2. El consumo predictivo de contenidos

    Periodismo con futuro (Media XXI), pp. 48-51

  3. Impacto de la crisis estructural de la inversión publicitaria en la televisión convencional

    Comunicación y música: mensajes, manifestaciones y negocios