Isabel
Piñeiro Aguín
Profesora Contratada Doutora
Tania
Vieites
Publicacións nas que colabora con Tania Vieites (16)
2023
-
Academic Motivation and Previous Academic Achievement in Higher Education
Handbook of Sustainability Science in the Future (Springer International Publishing), pp. 557-574
-
Implicación en los deberes a través del método MITCA.
Actas del XI Congreso Internacional de Psicología y Educación: Bienestar psicológico y digitalización : el gran reto de la psicología hoy.
2022
-
Self-Regulation and Students Well-Being: A Systematic Review 2010–2020
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 4
2021
-
COVID-19 Lockdown: Key Factors in Citizens’ Stress
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
Condicionantes sociodemográficos de la actividad sexual en la vejez
Revista de Psicología y Educación, Vol. 16, Núm. 2, pp. 125-139
-
Implicación de los deberes escolares y rendimiento académico en estudiantes de bachillerato
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 73, Núm. 1, pp. 129-144
-
Intrinsic motivation, perceived competence, negative feelings, and math academic performance.
Zenodo
-
Intrinsic motivation, perceived competence, negative feelings, and math academic performance.
Zenodo
-
Los deberes en Educación Primaria: La implicación de madres y padres
Construyendo juntos una escuela para la vida (Dykinson), pp. 182-189
-
Perceived competence and intrinsic motivation in mathematics: Exploring latent profiles
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 16
-
SETTING QUALITY HOMEWORK: THE DESIGN AND DEVELOPMENT OF AN INTERVENTION PROPOSAL
Handbook of Homework: Theoretical Principles and Practical Applications (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 157-180
2020
-
Diferencias en autorregulación en tareas de estudio según el género en Educación Primaria
Teoría y práctica en investigación educativa: una perspectiva internacional (Dykinson), pp. 905-916
-
School engagement, SRL and academic achievement
Zenodo
-
School engagement, SRL and academic achievement
Zenodo
-
School engagement, SRL and academic achievement
Zenodo
-
Success in mathematics and academic wellbeing in primary-school students
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 9