Verónica
Crespo Pereira
Profesora Axudante Doutora
Publicacións (65) Publicacións de Verónica Crespo Pereira Ver datos de investigación referenciados.
2024
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Innovación y metaverso: primeras experiencias y casos de uso en los medios públicos de Europa
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 15, Núm. 2, pp. 45-60
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The Transformation of the Ecuadorian Private Television RTU: Marketing Strategies and COVID-19
Smart Innovation, Systems and Technologies
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Tourism marketing in the metaverse: A systematic literature review, building blocks, and future research directions
PLoS ONE, Vol. 19, Núm. 5 May
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Traveler segmentation through Instagram Fashion Influencers. Mirror Tourist as a new segment consumer group
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 78
2023
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Facing the challenges of metaverse: a systematic literature review from social sciences and marketing and communication
El profesional de la información, Vol. 32, Núm. 1
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Press Consumption in Chile During COVID-19: Digital Marketing Variables at Analysis
Smart Innovation, Systems and Technologies
2022
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Estrategias de comunicación y marketing de marcas de lujo y fast fashion durante la crisis del COVID-19
Uru: Revista de Comunicación y Cultura, Núm. 5, pp. 123-134
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Marketing and Digital Press: Information Consumption Patterns in Colombia During COVID19
Smart Innovation, Systems and Technologies
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Nostalgia, Retro-Marketing, and Neuromarketing: An Exploratory Review
Journal of Creative Industries and Cultural Studies: JOCIS, Núm. 7, pp. 107-126
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Retromarketing: concepts, determining factors, strategies, and scopes of application
Atlantic Review of Economics: Revista Atlántica de Economía, Vol. 5, Núm. 1
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Short video content en la estrategia de marca: Análisis del uso de TikTok por el Museo del Prado
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 13, Núm. 1, pp. 331-344
2021
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Análisis de la representación de roles de género en los personajes femeninos de las series de televisión Juego de Tronos y Vikingos
Comunicación y Género, Vol. 4, Núm. 2, pp. 173-182
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Estudio económico vertical de los principales grupos de concentración publicitaria televisiva en España: Atresmedia y Mediaset año 2018
RISTI: Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, Núm. 40, pp. 279-288
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Festivales de música y marketing experiencial: efectos para marca, organizador y espectador
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 26, pp. 60-74
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Marketing de prensa en tiempos de COVID-19: Comparativa de los patrones de consumo de prensa nativa y digital
Uru: Revista de Comunicación y Cultura, Núm. 4, pp. 194-209
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Neuromarketing as a New Methodology for Broadcasters: A Comparison of European Public and Private Channels
Smart Innovation, Systems and Technologies
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Nuevas tendencias en comunicación. Formatos e innovación en soportes digitales y exteriores
Comunicando en el siglo XXI: Claves y tendencias (Tirant lo Blanch), pp. 475-484
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Public and City Marketing Applied to Improve Participatory Processes in Socio-Economic Paradigm Shifts: Energy Transition. A case study
Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI
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Public and City Marketing Applied to Improve Participatory Processes in Socio-Economic Paradigm Shifts: Energy Transition. A case study.
PROCEEDINGS OF 2021 16TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI'2021)
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Vertical economic study of the main television advertising concentration groups in spain: Atresmedia and mediaset year 2018
RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2021, Núm. E40, pp. 279-288