Carmen
Coronado Carvajal
Profesora Titular de Universidad
Carla
Freijomil Vázquez
Profesora Ayudante Doctora
Publicaciones en las que colabora con Carla Freijomil Vázquez (11)
2023
-
COVID-19 Vaccination and Community Management: A Qualitative Study
The Journal of nursing education, Vol. 62, Núm. 6, pp. 343-350
2022
2021
-
Asymmetric power relations in gynaecological consultations for cervical cancer prevention: Biomedical and gender issues
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 15
2020
-
Fotovoz, una metodología de investigación acción participativa, aplicada para evaluar una actividad académica en una materia de Grado en Podología
Contextos universitarios tranformadores: boas prácticas no marco dos GID
-
Using photovoice to explore the impact on a student community after including cross-sectional content on environmental sustainability in a university subject: a case study
International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 21, Núm. 7, pp. 1331-1350
-
Uso dunha ferramenta de traballo cooperativo para incorporara perspectiva de xénero na materia de grao Enfermaría Comunitaria
Contextos universitarios tranformadores: boas prácticas no marco dos GID
2019
-
Aproximación á incorporación de perspectiva de xénero nunha materia de Grao en Enfermaría
Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe.
-
Health care informational challenges for women diagnosed with cervical intraepithelial neoplasia: A qualitative study
BMC Women's Health, Vol. 19, Núm. 1
-
Incorporando a perspectiva de xénero nunha materia de grao en enfermaría mediante unha ferramenta de traballo cooperativo
(Re)construíndo o coñecemento: A Coruña, 14 de xuño de 2019
-
When risk becomes illness: The personal and social consequences of cervical intraepithelial neoplasia medical surveillance
PLoS ONE, Vol. 14, Núm. 12
2018
-
Aprendizaje cooperativo para la sensibilización en violencia de género
Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente