Simple, Dark, and Deep: Photographic Theorizations of As-Yet Schools

  1. Pfohl, S.
  2. Ayers, B.
  3. Turner, A.R.
  4. Goodfreed, A.B.
  5. Zecchin, M.
  6. Borowski, M.
  7. Ito, K.
  8. Efeoglou, E.
  9. Moore, R.
  10. Wittig, M.D.
  11. Young, C.
  12. Tujak, L.
  13. Thorne, A.
  14. Fletcher, B.
  15. Stevenson, E.D.
  16. Mañero, J.
  17. Maeso-Broncano, A.
  18. Mesías-Lema, J.M.
  19. Escaño, C.
  20. Hurley, Z.
  21. Spear, K.
  22. Brynjolson, N.
  23. Sanders, J.T.
  24. Lewis, T.E.
  25. Blas, N.
Revista:
Postdigital Science and Education

ISSN: 2524-4868 2524-485X

Año de publicación: 2021

Volumen: 3

Número: 3

Páginas: 793-830

Tipo: Artículo

DOI: 10.1007/S42438-021-00233-9 GOOGLE SCHOLAR

Objetivos de desarrollo sostenible