Simple, Dark, and Deep: Photographic Theorizations of As-Yet Schools

  1. Pfohl, S.
  2. Ayers, B.
  3. Turner, A.R.
  4. Goodfreed, A.B.
  5. Zecchin, M.
  6. Borowski, M.
  7. Ito, K.
  8. Efeoglou, E.
  9. Moore, R.
  10. Wittig, M.D.
  11. Young, C.
  12. Tujak, L.
  13. Thorne, A.
  14. Fletcher, B.
  15. Stevenson, E.D.
  16. Mañero, J.
  17. Maeso-Broncano, A.
  18. Mesías-Lema, J.M.
  19. Escaño, C.
  20. Hurley, Z.
  21. Spear, K.
  22. Brynjolson, N.
  23. Sanders, J.T.
  24. Lewis, T.E.
  25. Blas, N.
Revista:
Postdigital Science and Education

ISSN: 2524-4868 2524-485X

Ano de publicación: 2021

Volume: 3

Número: 3

Páxinas: 793-830

Tipo: Artigo

DOI: 10.1007/S42438-021-00233-9 GOOGLE SCHOLAR

Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable