Adopting sustainability competence-based education in academic disciplines: Insights from 13 higher education institutions

  1. Lozano, R.
  2. Barreiro-Gen, M.
  3. Pietikäinen, J.
  4. Gago-Cortes, C.
  5. Favi, C.
  6. Jimenez Munguia, M.T.
  7. Monus, F.
  8. Simão, J.
  9. Benayas, J.
  10. Desha, C.
  11. Bostanci, S.
  12. Djekic, I.
  13. Moneva, J.M.
  14. Sáenz, O.
  15. Awuzie, B.
  16. Gladysz, B.
Revista:
Sustainable Development

ISSN: 1099-1719 0968-0802

Año de publicación: 2022

Volumen: 30

Número: 4

Páginas: 620-635

Tipo: Artículo

DOI: 10.1002/SD.2253 GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor

Objetivos de desarrollo sostenible