Adopting sustainability competence-based education in academic disciplines: Insights from 13 higher education institutions

  1. Lozano, R.
  2. Barreiro-Gen, M.
  3. Pietikäinen, J.
  4. Gago-Cortes, C.
  5. Favi, C.
  6. Jimenez Munguia, M.T.
  7. Monus, F.
  8. Simão, J.
  9. Benayas, J.
  10. Desha, C.
  11. Bostanci, S.
  12. Djekic, I.
  13. Moneva, J.M.
  14. Sáenz, O.
  15. Awuzie, B.
  16. Gladysz, B.
Revista:
Sustainable Development

ISSN: 1099-1719 0968-0802

Ano de publicación: 2022

Volume: 30

Número: 4

Páxinas: 620-635

Tipo: Artigo

DOI: 10.1002/SD.2253 GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable