Economía
Departamento
Cristina
Calvo Porral
Catedrática de Universidade
Publicacións nas que colabora con Cristina Calvo Porral (12)
2021
-
E-learning en la educación superior: Herramientas para la docencia universitaria en un contexto de confinamiento
La transformación digital de la universidad: XI CIDU Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria
2019
-
A Clustered-Based Categorization of Millennials in their Technology Behavior
International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 35, Núm. 3, pp. 231-239
-
The moderating influence ofinvolvement with ICTs inmobile services
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 23, Núm. 1, pp. 25-43
2017
-
Can Marketing Help in Tackling Food Waste?: Proposals in Developed Countries
Journal of Food Products Marketing, Vol. 23, Núm. 1, pp. 42-60
-
Exploring technology satisfaction: An approach through the flow experience
Computers in Human Behavior, Vol. 66, pp. 400-408
-
Satisfaction and switching intention in mobile services: Comparing lock-in and free contracts in the Spanish market
Telematics and Informatics, Vol. 34, Núm. 5, pp. 717-729
2016
-
Relational, Functional Benefits and Customer Value in Large Retailing: A Cross-Format Comparative Analysis
Journal of International Food and Agribusiness Marketing, Vol. 28, Núm. 2, pp. 132-148
2013
-
Drivers of value in the beer market: Comparing an imported and a national brand
European Research Studies Journal, Vol. 16, Núm. 3, pp. 19-46
-
Perceived quality in higher education: An empirical study
Marketing Intelligence and Planning, Vol. 31, Núm. 6, pp. 601-619
2012
-
Inclusión de los estudiantes universitarios con discapacidad en entornos normalizados: la importancia de las actitudes de los compañeros
Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 43, Núm. 241, pp. 138-139
-
Mahou y Coronita: análisis comparado del valor de marca para el consumidor español
Redmarka: revista académica de marketing aplicado, Núm. 9, pp. 3-28
2011
-
Análisis de las actitudes de los jóvenes universitarios hacia la discapacidad: un enfoque desde la teoría de la acción razonada
Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, Vol. 17, Núm. 2