Publicacións (97) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2016

  1. A Escola como cultura. Experiencia, memoria, arqueología. Ferrara: Volta la Carta Edizione, 2016, 268 pp.

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 20, pp. 230-236

  2. A elaboración de bancos de recursos como ferramenta formativa e profesionalizadora: o caso da elaboración da Guía de Recursos Didácticos sobre o Camiño de Santiago de Compostela

    Aprendizaje-Servicio e innovación en la universidad: Actas VII Congreso Nacional y II Internacional de Aprendizaje-Servicio Universitario

  3. A formación, a orientación e o emprego no recoñecemento, avaliación e certificación de competencias profesionais adquiridas en contextos formais, non formais e informais: actas do XVII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 18, 19 e 20 de novembro de 2015

    Servizo de Publicacións e Intercambio Científico

  4. A investigación educativa en Galicia (2002-20014), Miguel Anxo Santos Rego, Editorial Galaxia, 2016

    Revista galega de educación, Núm. 66, pp. 92-92

  5. A investigación educativa novel en Galicia: realidade e pespectivas

    Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico

  6. A participación dos axentes sociais na contorna local: con quen se relacionan os centros de FP?

    A formación, a orientación e o emprego no recoñecemento, avaliación e certificación de competencias profesionais adquiridas en contextos formais, non formais e informais: actas do XVII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 18, 19 e 20 de novembro de 2015

  7. A vinculación entre a formación profesional inicial e o emprego no contexto comarcal: perspectiva dos axentes sociais implicados

    A investigación educativa novel en Galicia: realidade e pespectivas (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 293-316

  8. Anxiety towards mathematics in the students of the CANALEP Campus Veracruz-1: A comparative study of the morning and afternoon shifts in Veracruz, México

    Revista Internacional de Investigación e Innovación en Didáctica de las Humanidades y las Ciencias, Núm. 3, pp. 55-75

  9. Análisis descriptivo del impacto de Sistemas de Gestión de Calidad (EFQM e ISO) en centros de Educación Primaria de la Comunidad Autónoma Gallega

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado: REIFOP, Vol. 19, Núm. 3, pp. 103-113

  10. Aplicacións para a atención á diversidade: uso dos dispositivos móbiles nas aulas de PT e AL

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 71

  11. As Irmandades da Fala e a incorporación do galego na cultura científica

    As Irmandades da Fala, cen anos despois (Servizo de Publicacións), pp. 109-122

  12. Basic Teacher Training Oriented Toward Sustainability: Why and How to Carry It Out Today?

    World Sustainability Series (Springer), pp. 83-96

  13. Biodiversidade e evolución no currículo español de educación primaria

    AmbientalMente sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental, Núm. 22, pp. 21-34

  14. Buenas prácticas en educación infantil y materiales didácticos: Análisis de tres estudios de caso

    Congreso Internacional de Innovación y Tecnología Educativa en Educación Infantil

  15. COMPUTER SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING (CSCL): THE GROUP FORMATION PROCESS AS A KEY TO STRUCTURE INTERACTION

    INTED2016: 10TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  16. Competencia dixital e formación do docente na integración das TIC na escola

    A formación, a orientación e o emprego no recoñecemento, avaliación e certificación de competencias profesionais adquiridas en contextos formais, non formais e informais: actas do XVII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 18, 19 e 20 de novembro de 2015

  17. Computer supported collaborative learning (cscl): the group formation process as a key to structure interaction

    INTED2016 Proceedings

  18. Conciliación y actividad física en familias con hijos en enseñanza secundaria obligatoria (12-16 años)

    Lúdica pedagógica, Núm. 23, pp. 43-51

  19. Conocimiento científico conocimiento didáctico. Una tensión permanente en la formación docente science knowledge and education knowledge. A continuous strain in teachers’ education

    Campo abierto: Revista de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 31-44

  20. Danza-arte como experiencia colaborativa e inclusiva de expresión corporal y plástica en alumnos de 2º de Educación Primaria

    Avances en Ciencias de la Educación y del Desarrollo, 2016