Departamento
Pedagogía y Didáctica
Publicaciones (97) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2016
-
A Escola como cultura. Experiencia, memoria, arqueología. Ferrara: Volta la Carta Edizione, 2016, 268 pp.
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 20, pp. 230-236
-
A elaboración de bancos de recursos como ferramenta formativa e profesionalizadora: o caso da elaboración da Guía de Recursos Didácticos sobre o Camiño de Santiago de Compostela
Aprendizaje-Servicio e innovación en la universidad: Actas VII Congreso Nacional y II Internacional de Aprendizaje-Servicio Universitario
-
A formación, a orientación e o emprego no recoñecemento, avaliación e certificación de competencias profesionais adquiridas en contextos formais, non formais e informais: actas do XVII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 18, 19 e 20 de novembro de 2015
Servizo de Publicacións e Intercambio Científico
-
A investigación educativa en Galicia (2002-20014), Miguel Anxo Santos Rego, Editorial Galaxia, 2016
Revista galega de educación, Núm. 66, pp. 92-92
-
A investigación educativa novel en Galicia: realidade e pespectivas
Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico
-
A participación dos axentes sociais na contorna local: con quen se relacionan os centros de FP?
A formación, a orientación e o emprego no recoñecemento, avaliación e certificación de competencias profesionais adquiridas en contextos formais, non formais e informais: actas do XVII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 18, 19 e 20 de novembro de 2015
-
A vinculación entre a formación profesional inicial e o emprego no contexto comarcal: perspectiva dos axentes sociais implicados
A investigación educativa novel en Galicia: realidade e pespectivas (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 293-316
-
Anxiety towards mathematics in the students of the CANALEP Campus Veracruz-1: A comparative study of the morning and afternoon shifts in Veracruz, México
Revista Internacional de Investigación e Innovación en Didáctica de las Humanidades y las Ciencias, Núm. 3, pp. 55-75
-
Análisis descriptivo del impacto de Sistemas de Gestión de Calidad (EFQM e ISO) en centros de Educación Primaria de la Comunidad Autónoma Gallega
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado: REIFOP, Vol. 19, Núm. 3, pp. 103-113
-
Aplicacións para a atención á diversidade: uso dos dispositivos móbiles nas aulas de PT e AL
Eduga: revista galega do ensino, Núm. 71
-
As Irmandades da Fala e a incorporación do galego na cultura científica
As Irmandades da Fala, cen anos despois (Servizo de Publicacións), pp. 109-122
-
Basic Teacher Training Oriented Toward Sustainability: Why and How to Carry It Out Today?
World Sustainability Series (Springer), pp. 83-96
-
Biodiversidade e evolución no currículo español de educación primaria
AmbientalMente sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental, Núm. 22, pp. 21-34
-
Buenas prácticas en educación infantil y materiales didácticos: Análisis de tres estudios de caso
Congreso Internacional de Innovación y Tecnología Educativa en Educación Infantil
-
COMPUTER SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING (CSCL): THE GROUP FORMATION PROCESS AS A KEY TO STRUCTURE INTERACTION
INTED2016: 10TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
-
Competencia dixital e formación do docente na integración das TIC na escola
A formación, a orientación e o emprego no recoñecemento, avaliación e certificación de competencias profesionais adquiridas en contextos formais, non formais e informais: actas do XVII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 18, 19 e 20 de novembro de 2015
-
Computer supported collaborative learning (cscl): the group formation process as a key to structure interaction
INTED2016 Proceedings
-
Conciliación y actividad física en familias con hijos en enseñanza secundaria obligatoria (12-16 años)
Lúdica pedagógica, Núm. 23, pp. 43-51
-
Conocimiento científico conocimiento didáctico. Una tensión permanente en la formación docente science knowledge and education knowledge. A continuous strain in teachers’ education
Campo abierto: Revista de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 31-44
-
Danza-arte como experiencia colaborativa e inclusiva de expresión corporal y plástica en alumnos de 2º de Educación Primaria
Avances en Ciencias de la Educación y del Desarrollo, 2016