Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Castilla-La Mancha (16)

2022

  1. Early childhood teacher professional development in physical education and its impact on preschooler motor development

    Research Anthology on Early Childhood Development and School Transition in the Digital Era (IGI Global), pp. 1019-1035

  2. High-performance football in Spain: Systematic review (2015–2019)

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 17, Núm. 4, pp. 942-957

  3. ¿Qué hay de la calculadora en la legislación educativa?

    Suma: Revista sobre Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas, Núm. 99, pp. 83-90

2021

  1. Fútbol sala y alto rendimiento: revisión sistemática de la literatura 2015-2020

    Cultura, ciencia y deporte, Vol. 16, Núm. 49, pp. 465-476

  2. Motor development among spanish preschool children

    Children, Vol. 8, Núm. 1

  3. Transformaciones territoriales, conflictos y procesos de cambio en América Latina

    América Latina: Repercusiones espaciales de la crisis política (Asociación Española de Geografía), pp. 11-23

2020

  1. Validación de un instrumento de desarrollo profesional en educación física infantil

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte, Vol. 20, Núm. 77, pp. 57-72

2018

  1. An assessment of the sources of the reversal error through classic and new variables

    Educational Studies in Mathematics, Vol. 99, Núm. 1, pp. 43-56

  2. Indexical Expressions in Word Problems and their Influence on Multiple Referents of the Unknown

    International Journal of Science and Mathematics Education, Vol. 16, Núm. 6, pp. 1147-1167

2017

  1. An insight into the sources of multiple referents for the unknown in the algebraic solving of word problems

    PROCEEDINGS OF THE TENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME10)