Facultad de Ciencias de la Comunicación
Centro
Universidad Complutense de Madrid
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Complutense de Madrid (8)
2023
-
Feminism as a polarizing axis of the political conversation on Twitter: the case of #IreneMonteroDimision
El profesional de la información, Vol. 32, Núm. 6
-
Perception and opinion of the Ukrainian population regarding information manipulation: A field study on disinformation in the Ukrainian war
El profesional de la información, Vol. 32, Núm. 4
2019
-
La representación mediática de la paternidad en tres relatos audiovisuales contemporáneos de éxito: los casos de "Breaking Bad", "Mad Men" y "Homeland"
Comunicación y Género, Vol. 2, Núm. 1, pp. 1-13
2018
-
BLACK SONIC HOLE: An immersive and interactive sonic soundscape based on Schwarzschild’s Geodesics for Black Holes.Humanizing the scale of complex singular physical phenomena in the post-digital age.
TABOO - TRANSGRESSION - TRANSCENDENCE in Art & Science 2017. (Ionian University - Department of Audio and Visual Arts.), pp. 93-111
2016
-
Docencia y didáctica de los grados.
Jornadas de Formación y Empleo en Comunicación: 29 y 30 de junio de 2015
2013
-
Nos vemos en las redes. La integración del social media en las Cadenas temáticas españolas
Comunicación, Cultura y Esferas de Poder: libro de Actas. XIII Congreso Internacional Ibercom. Santiago de Compostela, 29, 30 e 31 de maio de 2013
-
iTunes University: comunicación interactiva universitaria entre alumnado e institución
Organizaciones en tiempos de crisis: perspectivas, diagnósticos, alternativas y propuestas : 8 y 9 de julio 2013, Madrid, España
2012
-
International clothing, accessories, and dress codes: Women’s wardrobe from Spain, Portugal, and China
Advertising and Reality: A Global Study of Representation and Content (Bloomsbury Publishing Plc.), pp. 245-264