ECOBAS - Centro de Investigación Interuniversitario en Economía y Empresa para la Sociedad
Centro de Investigación Interuniversitario
Domingo
Calvo Dopico
Profesor Titular de Universidad
Publicaciones en las que colabora con Domingo Calvo Dopico (12)
2023
-
Differentiating fish products: Consumers’ preferences for origin and traceability
Fisheries Research, Vol. 262
2021
-
Impact of stock health on fish prices: Evaluation and implications for food accessibility
PLoS ONE, Vol. 16, Núm. 12 December
-
Neophobia and seaweed consumption: Effects on consumer attitude and willingness to consume seaweed
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 24
2020
-
Understanding the value of traceability of fishery products from a consumer perspective
Food Control, Vol. 112
2013
-
Brewing the recipe for beer brand equity
European Research Studies Journal, Vol. 16, Núm. 2, pp. 82-97
-
Estudio exploratorio sobre los factores de atracción de centros comerciales: una aproximación al consumidor español
CIENCIA ergo-sum, Vol. 20, Núm. 2, pp. 107-120
2012
-
Sources of equity in fashion markets
Journal of Product & Brand Management, Vol. 21, Núm. 6, pp. 391-403
2011
-
"Carolina herrera" internationalization strategy: Democratic luxury or maximum exclusiveness?
European Research Studies Journal, Vol. 14, Núm. 2, pp. 3-25
-
Analysis of value chain and sources of differentiation in international fashion markets
European Research Studies Journal, Vol. 14, Núm. 1, pp. 15-28
2010
-
Análisis de cadena de valor del sector textil-confección y fuentes de diferenciación en los mercados internacionales de moda
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 197
2007
-
El sector textil-confección gallego ante la liberalización del mercado: análisis estratégico y perspectivas futuras
Anales de economía aplicada 2007
-
Importancia de la notoriedad, calidad percibida e imagen en el mercado vitivinícola
Anales de economía aplicada 2007