Publicaciones (48) Publicaciones de María Mercedes Teijeiro Álvarez

2021

  1. Evolution of environmental policy in waste management

    Universidad y Sociedad, Vol. 13, Núm. 2, pp. 265-275

  2. La docencia universitaria en materias juridicas, económicas y empresariales: El Kahoot como herramienta de motivación

    Innovación en la docencia e investigación de las Ciencias Jurídicas, Económicas y Empresariales (Dykinson), pp. 280-295

2019

  1. Aprendizaje y Servicio en Análisis Económico de las Organizaciones: el caso de una cooperativa de consumo responsable

    Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe.

2018

  1. Diseño y puesta en marcha de un proyecto de Aprendizaje y Servicio en Análisis Económico de las Organizaciones

    Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente

  2. Evaluation of the Fanpages of Spanish universities: public versus private institutions

    Universal Access in the Information Society, Vol. 17, Núm. 4, pp. 735-743

  3. Evolution of the profitability of higher education in Panama

    Revista Iberoamericana de Educacion Superior, Vol. 9, Núm. 24, pp. 17-41

  4. Explorando las claves del éxito de las campañas de crowdfunding en Ecuador

    RISTI: Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, Núm. 16, pp. 247-256

  5. Exploring the keys to the success of crowdfunding campaigns in Ecuador

    RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2018, Núm. E16, pp. 247-256

  6. The use of ICT in Spanish financial sector: The case of Facebook

    Espacios, Vol. 39, Núm. 16

2017

  1. Higher Education and Facebook: Faculties Versus Academic Libraries. A Case Study

    Recent advances in information systems and technologies (Springer International Publishing AG), pp. 151-161

  2. Higher education and facebook: Faculties versus academic libraries. A case study

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  3. Las redes sociales y su incidencia en la relación clientes- bancos

    Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI

  4. Social networks and their incidence in the customer-bank relationship

    2017 12TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI)