Publicaciones en las que colabora con María Magdalena Rodríguez Fernández (23)

2018

  1. Las radiotelevisiones públicas europeas en el entorno web

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 73, pp. 911-926

  2. Monitorización de las radiotelevisiones públicas de España y Portugal en Facebook

    Debates sobre valores e indicadores del servicio audiovisual público en Europa (Sociedad Latina de Comunicación Social), pp. 143-155

  3. Religious tourism and pilgrimage to the Ecuadorian Andes: The case of the virgin of El Cisne

    Handbook of Research on Socio-Economic Impacts of Religious Tourism and Pilgrimage (IGI Global), pp. 72-85

  4. Sustainable tourism and inclusive development

    s.n.

  5. Utilización, conocimiento y valoración de redes sociales digitales científicas en las universidades gallegas

    El profesional de la información, Vol. 27, Núm. 5, pp. 1097-1107

2017

  1. Galician Spas in Facebook

    Media and metamedia management (Springer Alemania), pp. 329-334

  2. Galician spas in facebook

    Advances in Intelligent Systems and Computing (Springer Verlag), pp. 329-334

  3. Modelos de Gestión de los Balnearios de la Eurorregión Galicia-Norte de Portugal

    Revista portuguesa de estudos regionais, Núm. 44, pp. 1-21

  4. Posicionamiento de los hoteles de Ecuador en Booking.com. El caso de Cuenca, Loja, Guayaquil, Quito y Galápagos

    Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI

  5. Social Media Communication as a Corporate Positioning Strategy: The Galician Winemaking Sector in Spain

    Recent advances in information systems and technologies (Springer International Publishing AG), pp. 141-150

  6. Social media communication as a corporate positioning strategy: The galician winemaking sector in Spain

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  7. The emergent nature of wine tourism in Ecuador and the role of the Social medium Facebook in optimising its positioning

    Espacios, Vol. 38, Núm. 14