María Magdalena
Rodríguez Fernández
Profesora Contratada Doutora
Eva
Sánchez Amboage
Profesora Ayudante Doctora
Publicaciones en las que colabora con Eva Sánchez Amboage (23)
2020
-
Key actions for developing rural community tourism : The case of the parishes of Mangahurco, Cazaderos and Bolaspamba in the Zapotillo Canton (Loja-Ecuador)
Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI
2019
-
Attitude and Vision of tourism agents in the development of an emerging destination: Case of the Cantón Zapotillo (Loja-Ecuador)
Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI
-
La Innovación de la Innovación, Del Medio al Contenido Predictivo.: Actas del III Simposio Internacional sobre Gestión de la Comunicación (XESCOM, 2018)
XESCOM. Red Internacional de Investigación de Gestión de la Comunicación
-
Redes sociales y promoción de destinos turísticos termales de la Eurorregión Galicia-Norte de Portugal
Observatorio (OBS*), Vol. 13, Núm. 1, pp. 137-152
-
The communication of tourist destinations in social media: The case of España Verde
Espacios, Vol. 40, Núm. 11
-
Virtual Tourist Communities and Online Travel Communities
Communication: Innovation & Quality (Springer Suiza), pp. 435-446
-
Virtual tourist communities and online travel communities
Studies in Systems, Decision and Control (Springer International Publishing), pp. 435-446
2018
-
Las radiotelevisiones públicas europeas en el entorno web
Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 73, pp. 911-926
-
Monitorización de las radiotelevisiones públicas de España y Portugal en Facebook
Debates sobre valores e indicadores del servicio audiovisual público en Europa (Sociedad Latina de Comunicación Social), pp. 143-155
-
Religious tourism and pilgrimage to the Ecuadorian Andes: The case of the virgin of El Cisne
Handbook of Research on Socio-Economic Impacts of Religious Tourism and Pilgrimage (IGI Global), pp. 72-85
-
Sustainable tourism and inclusive development
s.n.
-
Utilización, conocimiento y valoración de redes sociales digitales científicas en las universidades gallegas
El profesional de la información, Vol. 27, Núm. 5, pp. 1097-1107
2017
-
Galician Spas in Facebook
Media and metamedia management (Springer Alemania), pp. 329-334
-
Galician spas in facebook
Advances in Intelligent Systems and Computing (Springer Verlag), pp. 329-334
-
Modelos de Gestión de los Balnearios de la Eurorregión Galicia-Norte de Portugal
Revista portuguesa de estudos regionais, Núm. 44, pp. 1-21
-
Posicionamiento de los hoteles de Ecuador en Booking.com. El caso de Cuenca, Loja, Guayaquil, Quito y Galápagos
Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI
-
Social Media Communication as a Corporate Positioning Strategy: The Galician Winemaking Sector in Spain
Recent advances in information systems and technologies (Springer International Publishing AG), pp. 141-150
-
Social media communication as a corporate positioning strategy: The galician winemaking sector in Spain
Advances in Intelligent Systems and Computing
-
The emergent nature of wine tourism in Ecuador and the role of the Social medium Facebook in optimising its positioning
Espacios, Vol. 38, Núm. 14
2016
-
De los medios y la comunicación de las organizaciones a las redes de valor
Universidad Técnica Particular de Loja