Marta
Rey García
Catedrática de Universidad
Publicaciones (95) Publicaciones de Marta Rey García
2024
-
Enhancing sustainable supply chains through traceability, transparency and stakeholder collaboration: A quantitative analysis
Business Strategy and the Environment
-
Social innovation in non-profit organizations: a measurement scale
Innovation: The European Journal of Social Science Research, Vol. 37, Núm. 1, pp. 4-32
2023
-
Construyendo ecosistemas de innovación social: La contribución del Tercer Sector de Acción Social a una transición digital e ecológica justa en España
Plataforma de ONG de Acción Social
-
Trazabilidad y transparencia para la sostenibilidad de la cadenade suministro textil-moda
Transitando hacia una producción y consumo responsables (Universidad de Oviedo), pp. 133-167
-
Volunteer omnichannel behavior in nonprofit organizations: Key antecedents and implications for management
Nonprofit Management and Leadership, Vol. 34, Núm. 2, pp. 433-463
2022
-
Downward accountability to beneficiaries in social enterprises: do partnerships with nonprofits boost it without undermining accountability to other stakeholders?
Review of Managerial Science, Vol. 16, Núm. 5, pp. 1533-1560
-
For the Love of Art? Episodic Volunteering at Cultural Events
Voluntas, Vol. 33, Núm. 3, pp. 428-442
-
Traceability and transparency for sustainable fashion-apparel supply chains
Journal of Fashion Marketing and Management, Vol. 26, Núm. 2, pp. 344-364
-
When the winner takes it all: online campaign factors influencing the success of donation-based crowdfunding for charitable causes
International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 19, Núm. 4, pp. 763-780
2021
-
Bibliometric map of literature on donation-based crowdfunding for charitable causes
Innovación y estrategias en el comercio y en servivios en general: de lo físico a lo digital (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 323-333
-
Contemporary Philanthropy in the Spotlight: Pushing the Boundaries of Research on a Global and Contested Social Practice
Voluntas, Vol. 32, Núm. 2, pp. 185-193
-
De la promesa de los Objetivos de Desarrollo Sostenible a la acción: El Caso de las Fundaciones Comunitarias en Canadá
Foundation Review, Vol. 13, Núm. 4, pp. 32-46
-
Managing multi-stakeholder relationships in nonprofit organizations through multiple channels: A systematic review and research agenda for enhancing stakeholder relationship marketing
Public Relations Review, Vol. 47, Núm. 4
-
Mapping the Field of Donation-Based Crowdfunding for Charitable Causes: Systematic Review and Conceptual Framework
Voluntas, Vol. 32, Núm. 2, pp. 288-302
-
Transitioning Collaborative Cross-Sector Business Models for Sustainability Innovation: Multilevel Tension Management as a Dynamic Capability
Business and Society, Vol. 60, Núm. 5, pp. 1132-1173
-
Walking the Talk on Sustainable Development Goals: The Case of Community Foundations in Canada
Foundation Review, Vol. 13, Núm. 4, pp. 31-46
2020
-
Criterios programáticos para la innovación docente en ciencias de la empresa: planificación didáctica orientada a la realidad empresarial
Contextos universitarios tranformadores: boas prácticas no marco dos GID
-
Enhancing the effects of university education for sustainable development on social sustainability: the role of social capital and real-world learning
International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 21, Núm. 7, pp. 1451-1476
-
Filantropía para la innovación social: Estrategias colaborativas e integradoras para los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS)
Experiencias docentes innovadoras de marketing público y no lucrativo en la era de la economía colaborativa (Ediciones de la Universidad de Oviedo), pp. 129-143
-
Plataformas digitales de crowdfunding solidario y marketing social: El caso de ‘Microdonaciones’ a estudio
Experiencias docentes innovadoras de marketing público y no lucrativo en la era de la economía colaborativa (Ediciones de la Universidad de Oviedo), pp. 145-156