Publicaciones en las que colabora con Clide Rodríguez Vázquez (9)

2021

  1. Effects of social media on structural social capital and subjective well-being: Insights from a review of the literature

    Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI

  2. El turismo cultural en el ecosistema transmedia

    Viajar entre lo virtual y lo real: Turismo, marketing digital, tecnología y comunicación (Media XXI), pp. 84-100

  3. Social Actions and Corporate Social Responsibility in the Public Service Media of Spain, France and Portugal

    Advances in Intelligent Systems and Computing

2020

  1. Cultural Tourism in Social Media, the paradigm of the Camino de Santiago Francés

    Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI

  2. Estrategias comunicativas de social media influencers para creación de marca: el caso de Carlos Ríos y Café Secreto

    adComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, Núm. 20, pp. 123-150

  3. The media and its influence in the three dimensions of social capital: An opportunity for social marketing?

    RAE-IC: Revista de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación, Vol. 7, Núm. 14, pp. 258-289

2019

  1. La Innovación de la Innovación, Del Medio al Contenido Predictivo.: Actas del III Simposio Internacional sobre Gestión de la Comunicación (XESCOM, 2018)

    XESCOM. Red Internacional de Investigación de Gestión de la Comunicación

  2. Social capital, an "asset" for community tourism in Ecuador

    Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI