Publications by the researcher in collaboration with Eva Sánchez Amboage (26)

2023

  1. Tourism marketing in a metaverse context: the new reality of European museums on meta

    Museum Management and Curatorship, Vol. 38, Núm. 4, pp. 468-489

2018

  1. Impacto de la crisis estructural de la inversión publicitaria en la televisión convencional

    Comunicación y música: mensajes, manifestaciones y negocios

  2. Religious tourism and pilgrimage to the Ecuadorian Andes: The case of the virgin of El Cisne

    Handbook of Research on Socio-Economic Impacts of Religious Tourism and Pilgrimage (IGI Global), pp. 72-85

  3. Utilización, conocimiento y valoración de redes sociales digitales científicas en las universidades gallegas

    El profesional de la información, Vol. 27, Núm. 5, pp. 1097-1107

2016

  1. Análisis de los modelos de gestión de Turismo Termal de Galicia, Norte de Portugal y Ecuador, en los Medios Sociales

    Libro de actas del I Congreso Internacional del Agua "Termalismo y Calidad de Vida": Ourense (España), 23-24 de septiembre de 2015 (Universidade de Vigo), pp. 475-484

  2. De los medios y la comunicación de las organizaciones a las redes de valor

    Universidad Técnica Particular de Loja

  3. Leading Ecuadorian companies in the wine tourism sector and their positioning on the social medium facebook

    Advances in Intelligent Systems and Computing