Adriana
Dapena Janeiro
Catedrática de Universidad
Paula María
Castro Castro
Profesora Titular de Universidad
Publicaciones en las que colabora con Paula María Castro Castro (65)
2024
-
The Efficacy of Motor Imagery Additional to Task-Oriented Training for Children with Developmental Coordination Disorder: A Study Protocol for a Randomized Open-Label Controlled Trial
Developmental Neurorehabilitation, Vol. 27, Núm. 7, pp. 258-263
2023
-
Closed and Open Eyes EEG Data
Zenodo
-
Closed and Open Eyes EEG Data
Zenodo
-
EEG data closed and open eyes: OpenBCI Cyton and EEG Prototype
Zenodo
-
EEG data closed and open eyes: OpenBCI Cyton and EEG Prototype
Zenodo
-
Eye State Detection Using Frequency Features from 1 or 2-Channel EEG
International Journal of Neural Systems, Vol. 33, Núm. 12
-
Hybrid Supervised-Unsupervised Channel Estimation Scheme with Dynamic Transmission of Pilots
Neural Processing Letters, Vol. 55, Núm. 9, pp. 12647-12661
-
One-Sensor P300 EEG and Blink EOG from OpenBCI Cyton Board
Zenodo
-
One-Sensor P300 EEG and Blink EOG from OpenBCI Cyton Board
Zenodo
-
Reinforcement and Homework Control for Children with ASD using a Mobile Application for Apple Watch
VI Congreso XoveTIC: impulsando el talento científico
2022
-
Modalidad presencial y no presencial de trabajos prácticos en la materia de tecnología del máster de profesorado
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 7, pp. 279-286
-
Moving to e-Service Learning in Higher Education
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11
2021
-
Developing cooperative learning and TV-like quizzes to improve students' motivation in higher education
2021 IEEE URUCON, URUCON 2021
-
Development of Dual Activities with Micro:Bit for Interventions in People with Cerebral Palsy †
Engineering Proceedings, Vol. 7, Núm. 1
-
Educational graphic tool for teaching fundamentals of digital image representation
Computer Applications in Engineering Education, Vol. 29, Núm. 6, pp. 1489-1504
-
Eye state identification based on discrete wavelet transforms
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 11, Núm. 11
-
Herramientas útiles para una experiencia de aprendizaje y servicio virtual: una nueva forma social de aprendizaje
Contextos universitarios transformadores. A nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro: V Xornadas de innovación docente
-
PreLectO: An App for Cognitive Stimulation through Games in Early Childhood †
Engineering Proceedings, Vol. 7, Núm. 1
-
Proposals and comparisons from one-sensor EEG and EOG human-machine interfaces
Sensors, Vol. 21, Núm. 6, pp. 1-22
-
Trabajos fin de grado para la adquisición de competencias de la titulación mediante un servicio a personas con diversidad funcional y cognitiva
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 6, pp. 311-314