Verónica
Crespo Pereira
Profesora Ayudante Doctora
Matías Enrique
Membiela Pollán
Profesor Ayudante Doctor
Publicaciones en las que colabora con Matías Enrique Membiela Pollán (9)
2024
2023
-
Facing the challenges of metaverse: a systematic literature review from social sciences and marketing and communication
El profesional de la información, Vol. 32, Núm. 1
2022
-
Estrategias de comunicación y marketing de marcas de lujo y fast fashion durante la crisis del COVID-19
Uru: Revista de Comunicación y Cultura, Núm. 5, pp. 123-134
-
Nostalgia, Retro-Marketing, and Neuromarketing: An Exploratory Review
Journal of Creative Industries and Cultural Studies: JOCIS, Núm. 7, pp. 107-126
-
Retromarketing: concepts, determining factors, strategies, and scopes of application
Atlantic Review of Economics: Revista Atlántica de Economía, Vol. 5, Núm. 1
-
Short video content en la estrategia de marca: Análisis del uso de TikTok por el Museo del Prado
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 13, Núm. 1, pp. 331-344
2020
-
The twilight of advertising investment in Spanish regional televisions: Bankruptcy of a financing model
Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI