Publicaciones (110) Publicaciones de María Elena Arce Fariña

2022

  1. An Assessment on the Efficiency of Clothing with UV Protection among the Spanish Navy School Students

    Materials, Vol. 15, Núm. 18

  2. Blending learning as an approach in teaching sustainability

    Interactive Learning Environments, Vol. 30, Núm. 9, pp. 1577-1592

  3. Design Sprint: Enhancing STEAM and engineering education through agile prototyping and testing ideas

    Thinking Skills and Creativity, Vol. 44

  4. Effects of paraffin additives, as phase change materials, on the behavior of a traditional lime mortar

    Construction and Building Materials, Vol. 361

  5. Experiencia aps en grados steam bajo enfoque de diseño centrado en humanos

    Innovación Docente e Investigación en Ciencias, Ingeniería y Arquitectura: Experiencias de cambio en la Metodología Docente (Dykinson), pp. 337-344

  6. Experiencia blended learning apoyada en un laboratorio virtual para educación de materias STEM

    Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 74, Núm. 4, pp. 125-143

  7. Rescheduling Senior University for a blended teaching-learning model

    CEUR Workshop Proceedings

2021

  1. A multicriteria evaluation of sustainable riparian revegetation with local fruit trees around a reservoir of a hydroelectric power plant in central brazil

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 14

  2. Design thinking: experiencia en graos Steam

    Contextos universitarios transformadores. A nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro: V Xornadas de innovación docente

  3. How political decisions affect the economy of a sector: The example of photovoltaic energy in Spain

    Energy Reports, Vol. 7, pp. 2940-2949

  4. Sistema de prácticas virtuales como alternativa al laboratorio presencial en asignaturas de Ingeniería de Control

    Contextos universitarios transformadores. A nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro: V Xornadas de innovación docente