Evolution in European and Israeli school curricula–a comparative analysis

  1. Mavrikaki, E.
  2. Realdon, G.
  3. Aivelo, T.
  4. Bajrami, A.
  5. Dilek Bakanay, Ç.
  6. Beniermann, A.
  7. Blagojević, J.
  8. Butkeviciene, E.
  9. Cavadas, B.
  10. Cossu, C.
  11. Cvetković, D.
  12. Drobniak, S.M.
  13. Özgür Durmuş, Z.
  14. Marta Dvořáková, R.
  15. Eens, M.
  16. Eret, E.
  17. Eroglu, S.
  18. Anna Gazda, M.
  19. Georgiou, M.
  20. Gostling, N.J.
  21. Gregorčič, T.
  22. Janštová, V.
  23. Jenkins, T.
  24. Kervinen, A.
  25. Korfiatis, K.
  26. Kuschmierz, P.
  27. Lendvai, Á.Z.
  28. de Lima, J.
  29. Miri, F.
  30. Nogueira, T.
  31. Panayides, A.
  32. Paolucci, S.
  33. Papadopoulou, P.
  34. Pessoa, P.
  35. Pinxten, R.
  36. Rios Rocha, J.
  37. Fernández Sánchez, A.
  38. Siani, M.
  39. Sokoli, E.
  40. Sousa, B.
  41. Stasinakis, P.K.
  42. Torkar, G.
  43. Valackiene, A.
  44. Varga, M.
  45. Vázquez Ben, L.
  46. Yarden, A.
  47. Sá-Pinto, X.
  48. Mostrar todos los/as autores/as +
Revista:
International Journal of Science Education

ISSN: 1464-5289 0950-0693

Año de publicación: 2024

Volumen: 46

Número: 15

Páginas: 1623-1649

Tipo: Artículo

DOI: 10.1080/09500693.2023.2293090 GOOGLE SCHOLAR

Objetivos de desarrollo sostenible