Buscando a igualdade nas relacións sociais na aula de Educación Infantil
ISSN: 1132-8932
Año de publicación: 1998
Título del ejemplar: A educación infantil
Número: 31
Páginas: 10-16
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Revista galega de educación
Resumen
Os nenos e nenas pequenos reproducen nos seus comportamentos as accións das persoas adultas en relación ó manexo do poder, de xeito que desde moi axiña comezan a construír xerarquías e relacións de dominación e submisión nos escenarios sociaís onde viven. Sen embargo, igualmente son capaces de resistir e defenderse deste tipo de relacións, poñendo en práctica as máis variadas estratexias. A democratización dos espacios escolares constitúe un camiño para loitar contra estas relacións de dominación e para isto é necesario que os profesores e profesoras de Educación Infantil comecen por discutir e analizar no seo dos equipos educativos as propias estratexias de poder que poñen en marcha nas relacións cos nenos e nenas; cos seus compañeiros e compañeiras; e cos país, nais e titores e titoras e outros membros da comunidade escolar.