Integración das TIC no ensino secundario. Un estudio de caso

  1. Anta, Pilar 1
  1. 1 UNIVERSIDADE DE A CORUÑA
Journal:
Revista de estudios e investigación en psicología y educación

ISSN: 2386-7418

Year of publication: 2015

Issue Title: XIII Congreso Internacional G-P de Psicopedagogía. Área 13: TECNOLOGÍAS Y COMUNICACIÓN EDUCATIVA

Issue: 13

Pages: 28-32

Type: Article

DOI: 10.17979/REIPE.2015.0.13.246 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openOpen access editor

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Abstract

Con esta comunicación pretendemos amosar os distintos factores que parecen influír nun centro de secundaria para a implantación dun proxecto de renovación pedagóxica a través do emprego das novas tecnoloxías. Para elo baseámonos nun traballo de investigación levado a cabo ao longo do curso 2013/2014 nun centro de secundaria, de titularidade pública, ubicado na área metropolitana de A Coruña e que está inmerso, desde 2003, nun proxecto experimental de renovación pedagóxica a través do emprego das TIC grazas a colaboración dunha Fundación Privada sen ánimo de lucro..

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