Estructura del mercado turístico gallego
- Rey Graña, Carlota
- MARÍA RAMIL DÍAZ
- Díaz Vázquez, Pilar (coord.)
- Fernández González, Angel Ignacio (coord.)
- Rodríguez González, Xosé Antón (coord.)
ISSN: 1132-2799
Ano de publicación: 2000
Título do exemplar: A economía galega ante o século XXI
Volume: 9
Número: 1
Páxinas: 293-314
Tipo: Artigo
Outras publicacións en: Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Resumo
O obxectivo deste traballo é presentar unha análise da estructura do mercado turístico en Galicia. Comezamos cun estudio dos principais efectos da actividade turística, centrándonos no máis inmediato: o desenvolvemento do propio sector. Con este fin, efectúase unha análise da evolución da demanda e a oferta no sector turístico e, para os anos máis recentes, desagréganse os datos, o que permite deduci-los principais trazos desta actividade en España, e máis concretamente en Galicia.