Estructura del mercado turístico gallego

  1. Rey Graña, Carlota
  2. MARÍA RAMIL DÍAZ
Revista:
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
  1. Díaz Vázquez, Pilar (coord.)
  2. Fernández González, Angel Ignacio (coord.)
  3. Rodríguez González, Xosé Antón (coord.)

ISSN: 1132-2799

Ano de publicación: 2000

Título do exemplar: A economía galega ante o século XXI

Volume: 9

Número: 1

Páxinas: 293-314

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais

Resumo

O obxectivo deste traballo é presentar unha análise da estructura do mercado turístico en Galicia. Comezamos cun estudio dos principais efectos da actividade turística, centrándonos no máis inmediato: o desenvolvemento do propio sector. Con este fin, efectúase unha análise da evolución da demanda e a oferta no sector turístico e, para os anos máis recentes, desagréganse os datos, o que permite deduci-los principais trazos desta actividade en España, e máis concretamente en Galicia.