Departamento
Pedagogía y Didáctica
Capítulos de Libro (14) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2016
-
A vinculación entre a formación profesional inicial e o emprego no contexto comarcal: perspectiva dos axentes sociais implicados
A investigación educativa novel en Galicia: realidade e pespectivas (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 293-316
-
As Irmandades da Fala e a incorporación do galego na cultura científica
As Irmandades da Fala, cen anos despois (Servizo de Publicacións), pp. 109-122
-
Basic Teacher Training Oriented Toward Sustainability: Why and How to Carry It Out Today?
World Sustainability Series (Springer), pp. 83-96
-
Formación e orientación ao longo da vida
A investigación educativa en Galicia: (2002-2014) (Galaxia), pp. 277-318
-
Gender studies in Spain: From theory to educational practice
International critical pedagogy reader (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 39-45
-
Historia da educación
A investigación educativa en Galicia: (2002-2014) (Galaxia), pp. 65-110
-
Invertible lax entwining structures and c-cleft extensions
Springer Proceedings in Mathematics and Statistics (Springer New York LLC), pp. 239-254
-
La escuela infantil del siglo XXI: ¿Interdisciplinariedad en el aula?
Retos docentes universitarios como desafío curricular (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 685-702
-
Lectura y desarrollo social en pequeñas comunidades. Tres experiencias desde la pedagogía social
Educación social y alfabetización lectora (Síntesis), pp. 125-137
-
Materiais didácticos nos concelios
A investigación educativa novel en Galicia: realidade e pespectivas (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 211-232
-
Migration movements in textbooks and didactic material in the spanish context
Representation of minorities in textbooks: international comparative perspectives (IARTEM), pp. 105-118
-
Os ocios na adolescencia: unha revision dos tempos do alumnado da eso
A investigación educativa novel en Galicia: realidade e pespectivas (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 23-42
-
Tecnologías de la información y la comunicación en el aula de Educación Infantil: críticas y desafíos
Tecnología, innovación e investigación en los procesos de enseñanza-aprendizaje (Octaedro), pp. 1279-1285
-
The voices of women in curriculum tensions
Curriculum: Decanonizing the field (Peter Lang), pp. 381-394