Centro
Facultad de Ciencias de la Educación
Publicaciones (96) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
20 años de investigación científica de la revista Retos, nuevas tendencias en Educación Física, Deportes y Recreación: análisis bibliométrico
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 54, pp. 355-361
-
A Long-term environmental awareness and attitudes among Israeli Junior High school students in Hiriya Ecological Center
Educa: revista internacional para la calidad educativa, Vol. 4, Núm. 2, pp. 239-258
-
A literature review of gender identity in scientific research
European Public and Social Innovation Review, Vol. 9
-
A randomized controlled pilot study of a cognitive–behavioral video game intervention for the promotion of active aging
Digital Health, Vol. 10
-
ASSESSMENT OF INTEGRITY ACTIONS IN SCIENTIFIC RESEARCH
Revista Conhecimento Online, Vol. 2, pp. 70-88
-
Abriendo espacios para el descubrimiento en Educación Infantil: miradas del profesorado a través de la instalación sonora Tierra, mar y aire
Cuadernos de Música, Artes Visuales y Artes Escénicas, Vol. 19, Núm. 2, pp. 52-71
-
Academic integrity in pre-service teacher education: a review of the literature
Práxis Educativa, Núm. 19
-
Adaptation of the Short Dark Triad (SD3) to spanish adolescents
EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 14, Núm. 6, pp. 1585-1596
-
An agent-based model to simulate the public acceptability of social innovations
Expert Systems
-
Analysis of discursive patterns for curricular contextualization
Environment and Social Psychology, Vol. 9, Núm. 6
-
Analysis of single nucleotide polymorphisms of the metabotropic glutamate receptors in a transgender population
Frontiers in Endocrinology, Vol. 15
-
Analysis of the Spanish Auditory Test of Speech in Noise (PAHRE) in a Population with Hearing Loss
Audiology Research, Vol. 14, Núm. 5, pp. 861-874
-
Aprendizaje colaborativo en entornos digitales
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 2
-
Aprendizaje/Investigación/Currículum/Formación
Eufonía: Didáctica de la música, Núm. 100, pp. 11-16
-
Association between cognitive reserve proxies and frailty phenotype: data from UK Biobank
GeroScience
-
Attitudes towards the penal system, ideology and dark traits
Legal and Criminological Psychology
-
Autistic Spectrum Disorder in Early Childhood Education: Teachers' realities and the impact of music therapy on the school approach
European Public and Social Innovation Review, Vol. 9
-
Autoconcepto, ansiedad y rendimiento académico en adolescentes con TDAH: un estudio comparativo
Electronic journal of research in educational psychology, Vol. 22, Núm. 63, pp. 293-316
-
Autoprotección de la Valía e Intención de Abandono Escolar Temprano
Revista de Psicología y Educación, Vol. 19, Núm. 2, pp. 117-127
-
Beliefs and Previous Concepts about Physical Education in Primary Education Undergraduate Students
Education Sciences, Vol. 14, Núm. 6