Publications by the researcher in collaboration with Rodolfo Vázquez Casielles (7)

2022

  1. When the winner takes it all: online campaign factors influencing the success of donation-based crowdfunding for charitable causes

    International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 19, Núm. 4, pp. 763-780

2021

  1. Bibliometric map of literature on donation-based crowdfunding for charitable causes

    Innovación y estrategias en el comercio y en servivios en general: de lo físico a lo digital (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 323-333

  2. Mapping the Field of Donation-Based Crowdfunding for Charitable Causes: Systematic Review and Conceptual Framework

    Voluntas, Vol. 32, Núm. 2, pp. 288-302

2020

  1. Plataformas digitales de crowdfunding solidario y marketing social: El caso de ‘Microdonaciones’ a estudio

    Experiencias docentes innovadoras de marketing público y no lucrativo en la era de la economía colaborativa (Ediciones de la Universidad de Oviedo), pp. 145-156