Laurentino
Bello Acebrón
Publicacións nas que colabora con Laurentino Bello Acebrón (7)
2013
-
The untapped potential of marketing for evaluating the effectiveness of nonprofit organizations: A framework proposal
International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 10, Núm. 2, pp. 87-102
2012
-
Importancia del comercio electrónico B2C e impacto de la innovación en los comportamientos de compra
Abaco: Revista de cultura y ciencias sociales, Núm. 73, pp. 21-30
2001
-
A proposal of the buying model for fresh food products: The case of fresh mussels
Journal of International Food and Agribusiness Marketing, Vol. 11, Núm. 3, pp. 75-96
2000
-
The importance of intrinsic and extrinsic cues to expected and experienced quality: An empirical application for beef
Food Quality and Preference, Vol. 11, Núm. 3, pp. 229-238
1999
-
Attitudes towards buying fresh mussels
Journal of Food Products Marketing, Vol. 5, Núm. 3, pp. 49-63
1998
-
Propuesta de un modelo positivo del proceso de compra de carne de ternera y evaluación de las preferencias de los consumidores
Revista española de economía agraria, Núm. 183, pp. 201-220
1983
-
Modelos normativos de fijación de precios: Consideraciones críticas
Esic market, Núm. 42, pp. 101-130