Publicacións (27) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. A comprehensive handball dynamics dataset for game situation classification

    Data in Brief

  2. An Inquiry into Virtual Reality Strategies for Improving Inclusive Urban Design Concerning People with Intellectual Disabilities

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

  3. Análisis de la experiencia de juego en GTA V

    Entre pantallas y realidades: una travesía por el universo audiovisual (McGraw Hill España), pp. 513-532

  4. Assisted navigation for digital architectural walkthroughs in Natural User Interface-based installations

    Universal Access in the Information Society, Vol. 23, Núm. 3, pp. 1075-1089

  5. Audience Participation in TikTok Metadata

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 78, pp. 82-92

  6. Can information literacy increase political accountability? Linking information evaluation with obstinate partisanship via social media political homophily

    Journal of Information Technology and Politics, Vol. 21, Núm. 2, pp. 104-116

  7. Capítulo 9. Branded podcast. Esencia de marcas en formato audio

    Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 26, pp. 155-171

  8. Catalysts of Change: Technological Innovations Shaping Spanish Public Proximity Media

    Journalism and Media, Vol. 5, Núm. 2, pp. 444-455

  9. Celebridades como embajadoras del cine de animación: estrategias de marketing cinematográfico

    Economía, Derecho y Empresa ante una nueva era: digitalización, IA y competitividad en un entorno global (Dykinson), pp. 405-430

  10. Comunicación y Big data [Presentación del monográfico]

    Doxa Comunicación: revista interdisciplinar de estudios de comunicación y ciencias sociales, Núm. 38, pp. 361-368

  11. Consumo Multipantalla y Polarización en Twitter durante los Debates en España (2023)

    VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 16, Núm. 3

  12. Corporate policies to protect against disinformation for young audiences: the case of TikTok

    Frontiers in Communication, Vol. 9

  13. Diffusion Models for Environment Visualization: Leveraging Stable Diffusion as a Generator for Architectural Spatial Design

    Springer Series in Design and Innovation (Springer Nature), pp. 417-426

  14. Diffusion Models for Environment Visualization:: Leveraging Stable Diffusion as a Generator for Architectural Spatial Design

    Graphic horizons

  15. El potencial creativo del cine de animación

    La comunicación ante el reto de las inteligencias artificiales, innovación, investigación y transferencias (Dykinson), pp. 1004-1022

  16. Evolución de la comunicación audiovisual móvil informativa en España

    Observatorio (OBS*), Vol. 18, Núm. 1, pp. 171-188

  17. Experiencias inmersivas sobre el terreno en zonas militarizadas (2015-2023)

    Experiencias inmersivas: : realidad virtual y realidad aumentada en periodismo, publicidad y artes (Tirant Humanidades), pp. 343-358

  18. Immersive 3D Medical Visualization in Virtual Reality using Stereoscopic Volumetric Path Tracing

    Proceedings - 2024 IEEE Conference on Virtual Reality and 3D User Interfaces, VR 2024

  19. Obsolescence as a pattern: an analysis of how public service media managers perceive and cope with resistance to change in the platformisation era

    Journal of Media Business Studies

  20. Ondas feministas: el uso del podcast para el acceso y activismo de género

    In_Mujeres: monografías feministas, Núm. 3, pp. 50-55