Artigos (15) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. Assisted navigation for digital architectural walkthroughs in Natural User Interface-based installations

    Universal Access in the Information Society, Vol. 23, Núm. 3, pp. 1075-1089

  2. Audience Participation in TikTok Metadata

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 78, pp. 82-92

  3. Can information literacy increase political accountability? Linking information evaluation with obstinate partisanship via social media political homophily

    Journal of Information Technology and Politics, Vol. 21, Núm. 2, pp. 104-116

  4. Capítulo 9. Branded podcast. Esencia de marcas en formato audio

    Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 26, pp. 155-171

  5. Catalysts of Change: Technological Innovations Shaping Spanish Public Proximity Media

    Journalism and Media, Vol. 5, Núm. 2, pp. 444-455

  6. Comunicación y Big data [Presentación del monográfico]

    Doxa Comunicación: revista interdisciplinar de estudios de comunicación y ciencias sociales, Núm. 38, pp. 361-368

  7. Consumo Multipantalla y Polarización en Twitter durante los Debates en España (2023)

    VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 16, Núm. 3

  8. Corporate policies to protect against disinformation for young audiences: the case of TikTok

    Frontiers in Communication, Vol. 9

  9. Evolución de la comunicación audiovisual móvil informativa en España

    Observatorio (OBS*), Vol. 18, Núm. 1, pp. 171-188

  10. Obsolescence as a pattern: an analysis of how public service media managers perceive and cope with resistance to change in the platformisation era

    Journal of Media Business Studies

  11. Ondas feministas: el uso del podcast para el acceso y activismo de género

    In_Mujeres: monografías feministas, Núm. 3, pp. 50-55

  12. PlayNet: real-time handball play classification with Kalman embeddings and neural networks

    Visual Computer, Vol. 40, Núm. 4, pp. 2695-2711

  13. Regulating influencers' commercial communication: No legislation, hardly any self-regulation and policy recommendations

    Policy and Internet

  14. The figure of the influencer under scrutiny: highly exposed, poorly regulated

    Frontiers in Communication, Vol. 9

  15. ¿Sueñan los troles con mujeres en el poder? Una aproximación al troleo de género como violencia política

    Disertaciones: Anuario electrónico de estudios en Comunicación Social, Vol. 17, Núm. 2