Centro
Facultad de Ciencias de la Comunicación
Artículos (15) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
Assisted navigation for digital architectural walkthroughs in Natural User Interface-based installations
Universal Access in the Information Society, Vol. 23, Núm. 3, pp. 1075-1089
-
Audience Participation in TikTok Metadata
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 78, pp. 82-92
-
Can information literacy increase political accountability? Linking information evaluation with obstinate partisanship via social media political homophily
Journal of Information Technology and Politics, Vol. 21, Núm. 2, pp. 104-116
-
Capítulo 9. Branded podcast. Esencia de marcas en formato audio
Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 26, pp. 155-171
-
Catalysts of Change: Technological Innovations Shaping Spanish Public Proximity Media
Journalism and Media, Vol. 5, Núm. 2, pp. 444-455
-
Comunicación y Big data [Presentación del monográfico]
Doxa Comunicación: revista interdisciplinar de estudios de comunicación y ciencias sociales, Núm. 38, pp. 361-368
-
Consumo Multipantalla y Polarización en Twitter durante los Debates en España (2023)
VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 16, Núm. 3
-
Corporate policies to protect against disinformation for young audiences: the case of TikTok
Frontiers in Communication, Vol. 9
-
Evolución de la comunicación audiovisual móvil informativa en España
Observatorio (OBS*), Vol. 18, Núm. 1, pp. 171-188
-
Obsolescence as a pattern: an analysis of how public service media managers perceive and cope with resistance to change in the platformisation era
Journal of Media Business Studies
-
Ondas feministas: el uso del podcast para el acceso y activismo de género
In_Mujeres: monografías feministas, Núm. 3, pp. 50-55
-
PlayNet: real-time handball play classification with Kalman embeddings and neural networks
Visual Computer, Vol. 40, Núm. 4, pp. 2695-2711
-
Regulating influencers' commercial communication: No legislation, hardly any self-regulation and policy recommendations
Policy and Internet
-
The figure of the influencer under scrutiny: highly exposed, poorly regulated
Frontiers in Communication, Vol. 9
-
¿Sueñan los troles con mujeres en el poder? Una aproximación al troleo de género como violencia política
Disertaciones: Anuario electrónico de estudios en Comunicación Social, Vol. 17, Núm. 2