Noelia
Salido Andrés
Profesora Axudante Doutora
Marta
Rey García
Catedrática de Universidade
Publications by the researcher in collaboration with Marta Rey García (14)
2023
2022
-
When the winner takes it all: online campaign factors influencing the success of donation-based crowdfunding for charitable causes
International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 19, Núm. 4, pp. 763-780
2021
-
Bibliometric map of literature on donation-based crowdfunding for charitable causes
Innovación y estrategias en el comercio y en servivios en general: de lo físico a lo digital (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 323-333
-
Mapping the Field of Donation-Based Crowdfunding for Charitable Causes: Systematic Review and Conceptual Framework
Voluntas, Vol. 32, Núm. 2, pp. 288-302
2020
-
Criterios programáticos para la innovación docente en ciencias de la empresa: planificación didáctica orientada a la realidad empresarial
Contextos universitarios tranformadores: boas prácticas no marco dos GID
-
Plataformas digitales de crowdfunding solidario y marketing social: El caso de ‘Microdonaciones’ a estudio
Experiencias docentes innovadoras de marketing público y no lucrativo en la era de la economía colaborativa (Ediciones de la Universidad de Oviedo), pp. 145-156
2019
-
Determinants of success of donation-based crowdfunding through digital platforms: The influence of offline factors
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 95, pp. 119-141
-
Los proyectos prácticos de la Cátedra Inditex-UDC de Sostenibilidad como experiencia innovadora en el ámbito de la educación para la sostenibilidad
Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe.
-
Nonprofit organizations at the crossroads of offline fundraising and social innovation: The influence of promoter behavior on the success of donation-based crowdfunding through digital platforms
Lecture Notes in Electrical Engineering
-
The Role of Civil Society Organizations in Social Innovation as an Example of the New Social Marketing
Management for Professionals (Springer Nature), pp. 171-181
2018
-
Nonprofit Organizations at the Crossroads of offline and online Fundraising in the digital era The Influence of the volume of target beneficiaries on the Success of Donation-based Crowdfunding through digital platforms
2018 13TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI)
-
Nonprofit organizations at the crossroads of offline and online fundraising in the digital era: The influence of the volume of target beneficiaries on the success of donation-based crowdfunding through digital platforms
Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI
2017
-
El impacto de las organizaciones del tercer sector como innovación social en España. Nuevas soluciones para la asistencia a dependientes, la inserción laboral de vulnerables, la educación financiera y la museología social
Revista española del tercer sector, Núm. 36, pp. 97-122
2016
-
Museología para la innovación social: una experiencia de regeneración territorial en la periferia europea
Periférica: Revista para el análisis de la cultura y el territorio, Núm. 17, pp. 115-131