Publicacións (21) Publicacións de María Teresa Fernández Rodríguez

2019

  1. Solvency analysis based on the cash flows statement (EFE ): the case of the Spanish electricity sector

    Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019

2015

  1. Auditoria interna: Contributo para a deteção e prevenção de fraude nas organizações

    Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa

2014

  1. El auditor ante el Informe Integrado

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 106, pp. 32-34

2013

  1. A influência da prestação de serviços exta-auditoria na independência do auditor: Perceção dos stakeholders

    Tourism & Management Studies, Vol. 9, Núm. 3, pp. 982-994

  2. Análisis económico-financiero de las explotaciones avícolas en Galicia

    MG Mundo ganadero, Año 24, Núm. 250, pp. 12-17

  3. Análisis económico-financiero de las explotaciones porcinas en Galicia

    MG Mundo ganadero, Año 24, Núm. 251, pp. 14-18

  4. Grao de cumprimento polos auditores das normas de auditoría sobre informes: un estudo empírico aplicado ás empresas galegas

    Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 22, Núm. 1, pp. 183-204

  5. Propensão para emitir relatórios de auditoria modificados: Análise da variável reputação e nível de especialização do auditor

    Tourism & Management Studies, Vol. 9, Núm. 3, pp. 1015-1024

2012

  1. Análisis económico - financiero del vacuno de carne en Galicia

    MG Mundo ganadero, Año 23, Núm. 249, pp. 32-39

2011

  1. O deporte como medio de fomento da participación social: o caso das organizacións deportivas galegas

    Cátedra Novacaixagalicia de Estudos Feministas 5 (Difusora de Letras, Artes e Ideas), pp. 101-132

2009

  1. Xestión da compravenda: grao superior xestión comercial e marketing

    Ourense : Grupo Academia Postal, D.L. 2009