Publicaciones (22) Publicaciones de Félix Blázquez Lozano

2020

  1. Cultural Tourism in Social Media, the paradigm of the Camino de Santiago Francés

    Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI

2019

  1. La comunicación como herramienta de posicionamiento de destinos turísticos sostenibles

    La Innovación de la Innovación, Del Medio al Contenido Predictivo.: Actas del III Simposio Internacional sobre Gestión de la Comunicación (XESCOM, 2018)

  2. The inefficiency of the neoclassical paradigm in the promotion of subjective well-being and socioeconomic, and environmental sustainability: An empirical test for the Spanish case

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 24

2017

  1. Higher Education and Facebook: Faculties Versus Academic Libraries. A Case Study

    Recent advances in information systems and technologies (Springer International Publishing AG), pp. 151-161

  2. Higher education and facebook: Faculties versus academic libraries. A case study

    Advances in Intelligent Systems and Computing

2016

  1. La educación superior en españa y las redes sociales: Instituciones públicas versus privadas

    Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI

  2. The importance of social capital in higher education. A study of the Facebook fan pages

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  3. Trameve: tratamiento medioambiental de vehículos

    Economía social y creación de valor: casos prácticos de empresas (Galega de Economía Social), pp. 81-110

2011

  1. Credibility of collective brand as a source of equity: An empirical application for the spanish wine market

    A Resilient European Food Industry in a Challenging World (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 103-123

2010

  1. Importancia de la marca de origen en la evaluación de la calidad y el riesgo percibido en los vinos de calidad

    Economía Agroalimentaria, medio ambiente y medio rural: nuevos enfoques, nuevos desafíos

2008

  1. Marketing del vino

    Marketing sectorial (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 223-253