Experiencias turísticas memorables en los alojamientos de lujo de Guayaquil
- Chiriboga Cisneros, Fernando Edison
- Antonio Álvarez-Sousa Director
Universidade de defensa: Universidade da Coruña
Fecha de defensa: 24 de abril de 2024
- María Andrade Presidenta
- Mónica Segovia Pérez Secretario/a
- José Luis Paniza Prados Vogal
Tipo: Tese
Resumo
A literatura no campo do turismo recoñece que os destinos e a hostalería deben deseñar experiencias memorables. De feito, a experiencia turística memorable inflúe no comportamento dos futuros clientes, por exemplo, o compromiso. Neste contexto, o obxectivo xeral da tese de doutoramento é avaliar a experiencia turística memorable a través do nivel de compromiso do cliente. En primeiro lugar, analizáronse as sete dimensións da experiencia turística memorable desenvoltas por Kim na hostalería de luxo da cidade de Guayaquil. En segundo lugar, exponse un modelo para verificar como afecta a experiencia turística memorable no comportamento de compromiso do cliente. Finalmente, engade a percepción dos xestores sobre as formas de deseñar experiencias memorables. Combinouse a metodoloxía, é dicir, utilizouse un enfoque cualitativo (observación participante e entrevistas) e cuantitativo (enquisas), e o ATLAS.ti v.23 para análise cualitativa, así como os programas SPSS v.24 e SMARTPLS v.4 analizar a información cuantitativa. Os resultados mostran que as sete dimensións de Kim afectan directamente ás experiencias turísticas memorables. Por último, compróbase que a experiencia turística memorable inflúe na fidelidade, co-creación e confianza na empresa.