Estratexia de dinamización económica, territorial e turística das comarcas vitivinícolas de Galicia 2021-2026

  1. José Manuel Andrade Calvo
  2. Alfonso Ribas Álvarez
  3. Beatriz Suárez Sánchez 3
  4. Isabel Aguirre de Urcola 3
  5. Pedro Calaza Martínez 3
  6. Claudia de Sas Trujillo 3
  7. Nuria Freire González 3
  8. Camilo Blanco Pampín 3
  9. Adrián Botana Fernández 3
  10. Mª Elena López Colmenero 3
  11. Andrés Mazaira Castro 5
  12. David Peón 2
  13. Solla Fernando 2
  14. Carlos Ruiz Lamas 2
  15. Eduardo García Erquiaga 4
  16. Julio López Nogueira 4
  17. Óscar López Nogueira 4
  18. Marina García Huerta 4
  19. Edelmiro López Iglesias 1
  20. Ibán Vázquez González 1
  21. Bernardo Valdés Paços 1
  22. Rubén Camilo Lois González 1
  23. Xosé Manuel Santos Solla 1
  24. Miguel Pazos Otón 1
  25. Lucrezia López 1
  26. Mª Ángeles Piñeiro Antelo 1
  27. Iago Lestegás Tizón 1
  28. Irene González Veiga 1
  29. Antón Carballo Lomba 1
  30. Mostrar todos los/as autores/as +
  1. 1 Universidade de Santiago de Compostela
    info

    Universidade de Santiago de Compostela

    Santiago de Compostela, España

    ROR https://ror.org/030eybx10

  2. 2 Universidade da Coruña:
  3. 3 Fundación Juana de Vega
  4. 4 Galicia Business School
  5. 5 Universidade de Vigo
    info

    Universidade de Vigo

    Vigo, España

    ROR https://ror.org/05rdf8595

Editorial: Xunta de Galicia - Fundación Juana de Vega

ISBN: 978-84-09-27121-4

Año de publicación: 2021

Tipo: Libro

Resumen

A Estratexia de Dinamización Económica, Territorial e Turística das Comarcas Vitivinícolas de Galicia 2021- 2026 posta en marcha pola Xunta de Galicia, a través da Consellería de Medio Rural, ten como obxectivo fundamental consolidar o sector vitivinícola nos mercados nacionais e internacionais, reforzar a súa imaxe de marca e identidade vinculada aos diversos territorios nos que se produce e impulsar o enoturismo, aproveitando os recursos naturais e patrimoniais do territorio dun xeito sostible.Este documento reúne ata 46 medidas e case 300 accións repartidas en sete eixes estratéxicos que abranguen desde a imprescindible cooperación sectorial ata a atención ao patrimonio natural, cultural e paisaxístico, pasando pola produción, a industria, a comercialización e os mercados, as denominacións de orixe, o turismo ou a promoción.O traballo reflicte, por unha banda, o impacto integral do mundo do viño para a nosa comunidade. Pola outra, a importancia dun sector económico que xera emprego e riqueza para máis de 10.000 viticultores e case 500 adegas, que acadan un valor económico superior aos 230M€ anuais.