Returning to the gardenthe Garden of Eden and the subversion of metanarratives in Lewis Carroll, Salman Rushdie and Jeanette Winterson

  1. Toste, Andrea de Fraga Pires
Dirigida por:
  1. María Jesús Lorenzo Modia Directora
  2. José Manuel Estévez-Saá Codirector

Universidad de defensa: Universidade da Coruña

Fecha de defensa: 22 de septiembre de 2023

Tribunal:
  1. Elizabeth Woodward-Smith Presidenta
  2. Alejandra Moreno Álvarez Secretario/a
  3. Eduardo de Gregorio Godeo Vocal
Departamento:
  1. Letras

Tipo: Tesis

Teseo: 819824 DIALNET lock_openRUC editor

Resumen

Esta tese explora como cada autor utiliza a simboloxía do Xardín do Edén para expor críticamente as metanarrativas como ilusións creadas por estruturas de poder co propósito de exercer o control. Este estudo achégase ás dúas interpretacións principais enfrontadas da historia do Xardín do Edén: unha Gnóstica, pre Igrexa Católica Romana, a interpretación positiva dos acontecementos como transmisión esclarecedora do coñecemento pola sagrada figura feminina da muller e a serpe, e a metanarrativa creada pola Igrexa Católica Romana que conta unha historia de pecado e castigo. Esta investigación revela se a crítica dos autores se basea na metanarrativa creacional como o pecado orixinal ou a versión Gnóstica. As implicacións son que se o punto de partida é a metanarrativa do Xardín da caída do home, aínda que críticos coas metanarrativas do seu tempo, axudan ademais á naturalización da metanarrativa que promove e xustifica as crenzas que desafían.