Os sistemas de ecuacións en Matemáticas de segundo de educación secundaria obrigatoria mediante a aprendizaxe cooperativa e TIC

  1. Rocío Rodríguez-Padín
  2. Eduardo Rafael Rodríguez Machado
Revista:
Eduga: revista galega do ensino

ISSN: 2171-6595

Ano de publicación: 2023

Número: 85

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Eduga: revista galega do ensino

Referencias bibliográficas

  • Callaghan, M. N., Long, J. J., Van Es, E. A., Reich, S. M., &Rutherford, T. (2018). Howteachersintegrate a mathcomputergame: Professional development use, teachingpractices, and studentachievement. Journal of ComputerAssistedLearning, 34(1), 10-19.
  • Castañeda, L., Esteve, F., e Adell, J. (2018). ¿Por qué es necesario repensar la competencia docente para el mundo digital? Revista de Educación a Distancia (RED), (56).
  • Decreto 229/2011, do 7 de decembro, polo que se regula a atención á diversidade do alumnado dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia nos que se imparten as ensinanzas establecidas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. Diario Oficial de Galicia (DOG). Santiago de Compostela, 21 de decembro de 2011, núm. 242, 37487-37516. https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2011/20111221/AnuncioC3F1-151211-9847_es.html
  • Decreto 86/2015, do 25 de xuño, polo que se establece o currículo da educación secundaria obrigatoria e do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia. Diario Oficial de Galicia (DOG). Santiago de Compostela, 29 de xuño de 2015, núm. 120, 25434-27073. https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2015/20150629/AnuncioG0164-260615-0002_es.pdf
  • Fernández-Abuín, J. P. (2016). La adquisición y desarrollo de la competencia digital en alumnos de educación secundaria: estudio de caso. Cuadernos de Investigación Educativa, 7(2), 83-98
  • Herrada, R. I., y Baños, R. (2018). Experiencias de aprendizaje cooperativo en matemáticas. Espiral. Cuadernos del Profesorado, 11(23), 99-108.
  • Instituto de la Economía Dixital –ICEMD– (2017). Las seis generaciones de la era digital. https://cdn5.icemd.com/app/uploads/2018/12/Estudio_6-generaciones-de-la-era-dixital-.pdf
  • Instituto Nacional de Estatística (2020). Abandono temprano de la educación-formación. https://www.ine.es/ss/Satellite?L=es_ES&c=INESeccion_C&cid=1259925480602&p=1254735110672&pagename=ProductosYServicios%2FPYSLayout
  • LOE (2006). Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. Boletín Oficial del Estado (BOE). Madrid, 4 de maio de 2006, núm. 106, 17158-17207. https://www.boe.es/boe/dias/2006/05/04/pdfs/A17158-17207.pdf
  • LOMCE (2013). Lei orgánica 8/2013, do 9 de decembro, para a mellora da calidade educativa. Boletín Oficial del Estado (BOE). Madrid, 10 de decembro de 2013, núm. 295, 1-64. https://www.boe.es/buscar/pdf/2013/BOE-A-2013-12886-consolidado.pdf
  • Miravete, Á. D. F. (2018). La competencia digital del alumnado de Educación Secundaria en el marco de un proyecto educativo TIC (1: 1). Edutec. Revista Electrónica de Tecnología Educativa, (63), 60-72.
  • ORDE do 8 de setembro de 2021, pola que se desenvolve o Decreto 229/2011, do 7 dedecembro, polo que se regula a atención á diversidade do alumnado dos centros docentesda Comunidade Autónoma de Galicia nos que se imparten as ensinanzas establecidas naLei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. Diario Oficial de Galicia (DOG). Santiago de Compostela, 26 de outubro de 2021, núm. 206, 52272. http://www.edu.xunta.gal/portal/node/35376
  • Orde do 21 de decembro de 2007, pola que se regula a avaliación na educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia. Diario Oficial de Galicia (DOG). Santiago de Compostela, 7 de xaneiro de 2008, núm. 4, 254. https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2008/20080107/Anuncio194A_es.html
  • Orde ECD/65/2015, do 21 de xaneiro, pola que se describen as relacións entre as competencias, os contidos e os criterios de avaliación da educación primaria, a educación secundaria obrigatoria e o bacharelato. Boletín Oficial del Estado (BOE). Madrid, 29 de xaneiro de 2015, núm. 25. https://www.boe.es/boe/dias/2015/01/29/pdfs/BOE-A-2015-738.pdf
  • Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da educación secundaria obrigatoria e do bacharelato. Boletín Oficial del Estado (BOE). Madrid, 3 de xaneiro de 2015, núm. 3, 169-546. https://www.boe.es/boe/dias/2015/01/03/pdfs/BOE-A-2015-37.pdf
  • Sánchez-Cruzado, C., Sánchez-Compaña, T., y Macías-García, J. A. (2018). Flipped classroom como estrategia metodológica para mejorar la competencia en trabajo grupal en didáctica de la matemática. Matemáticas, educación y sociedad, 1(3), 31-43.
  • Valverde, R. I. H., y Navarro, R. B. (2018). Revisión de experiencias de aprendizaje cooperativo en ciencias experimentales. Campo Abierto. Revista de Educación, 37(2), 157-170.