Música, publicidade e sociedadeunha proposta didáctica para educación secundaria

  1. Lidia Losada Vázquez
  2. Francisco César Rosa Napal
Libro:
Actas del III Congreso Internacional de Música y Cultura para la Inclusión y la Innovación
  1. Rocío Chao Fernández (ed. lit.)
  2. Francisco César Rosa Napal (ed. lit.)
  3. Aurelio Chao Fernández (ed. lit.)
  4. Carol Gillanders (ed. lit.)
  5. Rosa María Vicente Álvarez (ed. lit.)

Editorial: Servizo de Publicacións ; Universidade da Coruña

ISBN: 978-84-9749-805-0

Ano de publicación: 2021

Páxinas: 50-55

Congreso: Congreso Internacional de Música y Cultura para la Inclusión y la Innovación (3. 2021. A Coruña)

Tipo: Achega congreso

Resumo

Debido á incidencia que ten a publicidade na vida cotiá das persoas, e en especial na adolescencia, é importante tela en conta á hora de deseñar actividades dirixidas á educación. Nun primeiro lugar, neste traballo búscase indagar nas posibilidades que ofrece esta ferramenta de comunicación para ser estudada na aula de música en secundaria coa intención de incrementar a conciencia crítica do alumnado, contextualizando os contidos da materia partindo das súas experiencias. Deste xeito, preséntase unha proposta didáctica de carácter transversal que fai énfase nas opcións de estudo que teñen en común estas dúas disciplinas seguindo o currículo establecido