Avaliación da eficacia dun programa de competencias emocionais en estudantes universitarios
- Mª Paula Ríos-de Deus
- MªLuisa Rodicio-García
- Mª Josefa Iglesias-Cortizas
- Mª José Mosquera González
- María Penado Abilleira
ISSN: 2171-6595
Año de publicación: 2019
Número: 77
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Eduga: revista galega do ensino
Resumen
Preséntanse os resultados da avaliación da eficacia dun programa de competencias emocionais levado a cabo con estudantes matriculados (N=174) na materia de Desenvolvemento de Competencias Emocionais da Universidade da Coruña (UDC). É parte dunha investigación ampla que comezou coa avaliación de necesidades en competencias emocionais e concretouse, entre outras iniciativas, co deseño dun programa de desenvolvemento destas. Os resultados indican que o coñecemento e desenvolvemento das competencias emocionais mellora significativamente despois de participar nun programa específico para o seu desenvolvemento.