Avaliación da eficacia dun programa de competencias emocionais en estudantes universitarios

  1. Mª Paula Ríos-de Deus
  2. MªLuisa Rodicio-García
  3. Mª Josefa Iglesias-Cortizas
  4. Mª José Mosquera González
  5. María Penado Abilleira
Revista:
Eduga: revista galega do ensino

ISSN: 2171-6595

Año de publicación: 2019

Número: 77

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Eduga: revista galega do ensino

Resumen

Preséntanse os resultados da avaliación da eficacia dun programa de competencias emocionais levado a cabo con estudantes matriculados (N=174) na materia de Desenvolvemento de Competencias Emocionais da Universidade da Coruña (UDC). É parte dunha investigación ampla que comezou coa avaliación de necesidades en competencias emocionais e concretouse, entre outras iniciativas, co deseño dun programa de desenvolvemento destas. Os resultados indican que o coñecemento e desenvolvemento das competencias emocionais mellora significativamente despois de participar nun programa específico para o seu desenvolvemento.